خبرگزاری کار ایران

بیکاری ۵۰ کارگر پیمانکاری پتروشیمی بندر امام/ مدیران: در حال رایزنی برای به‌کارگیری آنها در بخش‌های دیگر هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۷۳۶

۵۰ کارگر شاغل در تعمیرات اساسی پتروشیمی بندر امام با اتمام پروژه بیکار شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته 50 کارگر پیمانکاری پتروشیمی بندر امام با اتمام پروژه بیکار شده‌اند.

این کارگران که در شرکت‌های پیمانکاری در بخش overhall یا تعمیرات اساسی مشغول به کار بوده‌اند، ارکان ثالث و طرف قرارداد با شرکت‌های پیمانکاری محسوب می‌شوند که با خاتمه کار پروژه بیکار شده‌اند.

مدیران شرکت می‌گویند: این نیروها که برای انجام یک پروژه خاص به پتروشیمی آمده بودند، پس از اتمام کار در پروژه نخست، در همه خدمات تعمیرکاری ممکن به کار گرفته شدند و زمانی که دیگر هیچ کاری برای آنها نبود، بیکار شدند.

در عین حال مدیران شرکت در تلاشند در صورت امکان این نیروها را در قسمت‌های دیگر به کار بگیرند؛ آنها در حال رایزنی برای این مساله هستند.

در همین ارتباط، محسن بیرانوند، فرماندار شهرستان ماهشهر به خبرنگار ایلنا گفت: امروز متوجه این مسئله شدیم و تا ساعتی دیگر جلسه‌ای با حضور نمایندگان شرکت مذکور و کارگران اخراجی در محل فرمانداری برگزار خواهد شد و مسئله را پیگیری می‌کنیم.

بیرانوند ادامه داد: ما با هرگونه اخراج بخصوص به‌صورت دسته‌جمعی مخالف هستیم و قبلاً نیز این مسئله را به تمام شرکت‌های شهرستان اعلام نموده‌ایم.

نماینده عالی دولت در شهرستان ابراز امیدواری نمود که با تعامل، مشکل اخراج کارگران برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز