خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی تأمین اجتماعی:

بیمه‌شدگان مناطق سیل‌زده نگران دفترچه‌های بیمه‌شان نباشند

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۲۸۴

مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی تأمین اجتماعی تاکید کرد: تمامی مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی بدون نیاز به دفترچه بیمه و منحصراً با ارائه کد ملی خدمات درمانی را ارائه می‌کنند.

به گزارش ایلنا، بهروز کریمی در این خصوص گفت: این سازمان با کارفرمایان شرکت‌ها، کارگاه‌ها و واحدهای صنفی ۴ استان آسیب دیده از سیل که در فروردین ماه قادر به ارائه لیست و پرداخت حق بیمه پرسنل و کارگران خود نباشند، همراهی می‌کند و تا پایان خرداد ماه همچنان به ارائه خدمات درمانی بیمه‌‌شدگان و افراد خانواده آنان ادامه خواهد داد.

وی افزود: همچنین تمامی بیمه‌‌شدگان توافقی در مناطق سیل‌‌‌زده که خود رأساً حق بیمه پرداخت می‌کنند چنانچه امکان مراجعه به شعب سازمان تأمین اجتماعی یا پرداخت حق بیمه ماه‌های آتی را نداشته باشند، بدون توجه به مهلت مقرر پرداخت همچنان تا پایان خرداد ماه از استحقاق درمان برخوردار بوده و نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: تمامی مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی بدون نیاز به دفترچه بیمه و منحصراً با ارائه کد ملی خدمات درمانی را ارائه می‌کنند. از سوی دیگر بسیاری از مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی نیز از طریق شبکه‌های سیستمی با پایگاه‌های اطلاعاتی این سازمان تعامل دارند و به بیمه‌‌شدگان و افراد خانواده آنان خدمات درمانی لازم را ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز