خبرگزاری کار ایران

همایش ملی کار با موضوع " آینده کار" برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۲۱۵

معاون روابط کار وزارت تعاون از برگزاری همایش ملی کار با موضوع " آینده کار" خبر داد.

به گزارش ایلنا، حاتم شاکرمی (معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) از برپایی همایش ملی کار با موضوع " آینده کار" خبر داد.

شاکرمی گفت: امسال همزمان با یک‌صدمین سال تاسیس سازمان بین‌المللی کار، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همایش ملی کار را با مشارکت گروه‌های کارگری و کارفرمایی برگزار می‌کند و بر همین اساس هم محور همایش برمبنای آینده کار و موضوعات مرتبط قرار دارد.

وی افزود: از آنجا که محور و دستور کار اجلاس امسال سازمان بین‌المللی کار بحث " آینده کار" است، لذا برگزاری همایش ملی کار از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز فرصت مغتنمی است تا دستاوردهای این اجلاس را در  کنفرانس بین‌المللی کار ارائه نماید.

شاکرمی به زمان برگزاری همایش و دیگر محورهای آن اشاره کرد و گفت: همایش ملی کار امسال ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور مسئولان کشوری برگزار خواهد شد و عمده‌ترین محورهای همایش نیز موضوع آینده کار، چالش‌ها و نیز بحث استانداردهای بین‌المللی کار بویژه مقاوله‌نامه‌های بین‌المللی کار و نحوه الحاق جمهوری اسلامی ایران به مقاوله‌نامه‌های بین‌المللی کار خواهد بود.

وی یادآور شد: همایش ملی کار امسال دارای ۵ کمیته تخصصی شامل کمیته سده، کمیته آینده کار، کمیته استانداردها، کمیته رسانه و کمیته پشتیبانی خواهد بود و ریاست اجلاس امسال را محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) برعهده خواهد داشت.

معاون روابط کار افزود: در نشست‌های تخصصی کمیته‌های همایش ملی کار موضوعاتی مثل آینده کار و مقاوله‌نامه‌های بین‌المللی کار با حضور نمایندگان گروه‌های کارگری و کارفرمایی و دولت به بحث گذاشته خواهد شد.

وی در پایان، گفت: دستاوردهای همایش ملی کار و گزارش کامل آن در اجلاس آتی سازمان بین‌المللی کار که خردادماه امسال در ژنو برگزار خواهد شد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز