خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده ایمن‌آبادی:

بیمه کشاورزی در حالت نیمه‌کما قرار دارد/ کشاورزی، صنفی بدون تریبون است

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۰۴۹

نماینده مردم رشت با بیان اینکه صنف کشاورزی، صنفی بدون تریبون است، گفت: بیمه کشاورزی در حالت نیمه‌کما قرار دارد و این مساله کشاورزان را با مشکلات عدیده روبرو می‌کند.

به گزارش ایلنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی (نماینده حوزه انتخابیه رشت و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی) درباره وضعیت بیمه کشاورزی و نحوه حمایت از کشاورزان در حوادث غیرمترقبه به خانه ملت، گفت: بیمه کشاورزی در شرایطی به داد کشاورزان نمی‌رسد که کشاورزان از نظر اقتصادی وضعیت مطلوبی ندارند.

عدم پوشش خسارت حوادث غیرمترقبه توسط بیمه کشاورزی؛ عاملی برای خالی شدن روستاها

نماینده مردم رشت تصریح کرد: عدم پوشش بیمه کشاورزی عاملی برای خالی شدن روستاها از سکنه است زیرا زمانی که کشاورزان مشاهده می‌کنند که در جریان تولید حامی ندارند، انگیزه‌ای برای ماندگاری در حوزه تولید، محصولات زراعی  و باغی را نخواهند داشت.

سنوات بیمه کشاورزی به کشاورزان هرچه سریع‌تر پرداخت شود

وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی هرچه سریعتر در خصوص پرداخت سنوات سال گذشته بیمه کشاورزی که مسئولیت آن به عهده بیمه کشاورزی است، اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی افزود: برخی از وزارتخانه‌های ما در کشور از جمله کشاورزی به سمت و سویی حرکت می‌کنند که یک سوال اساسی بدون جواب باقی می‌ماند؛ بدین معنا که اگر این وزارتخانه‌ها بطور کلی نباشد چه اتفاقی می‌افتد.

صنف کشاورزی صنفی بدون تریبون است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه صنف کشاورزی، صنفی بدون تریبون است یادآور شد: بیمه کشاورزی در حالت نیمه کما قرار دارد و این مساله به شدت کشاورزان را با مشکلات عدیده‌ای برای بازگشت به چرخه تولید روبرو می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز