خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان:

دولت باید زیرساخت‌های لازم برای تولید را فراهم کند/ نیروی کار ستون اصلی رونق اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۶۴۳

دبیر خانه کارگر همدان در اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته کارگر با تبریک روز جانباز از همه مسئولان حاضر در جلسه خواست تا در برگزاری روز جهانی کارگر، همت ویژه داشته باشند تا این مراسم با شکوه و در شان جایگاه کارگر در استان همدان برگزار شود.

به گزارش ایلنا، چنگیز اصلانی با اشاره به اینکه کارگران در همه عرصه‌های انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس از خود رشادت‌های زیادی نشان داده‌اند، گفت: در حمایت از قشر زحمتکش کارگر نباید فقط به یک روز اکتفا کنیم و باید تلاش کنیم تا هر روز برای حل مشکلات این قشر عظیم گامی موثر برداریم.

وی ادامه داد: همانطور که رهبری نیز فرمودند مردم کشورمان باید نسبت به کالای ایرانی تعصب داشته باشند تا این امر موجب رونق تولید در کشور شود اگر این دغدغه و تعصب در همه تولیدات داخلی مورد توجه مردم و مسئولان باشد به حتم شاهد بالندگی اقتصادی در کشور خواهیم بود.

دبیر خانه کارگر همدان با اشاره به اینکه راه کار رونق اقتصادی، درآمدزایی و رفع مشکل بیکاری حمایت از تولید داخلی است، اظهار داشت: از آنجا که رشد و توسعه اقتصادی کشور به بقای واحدهای تولیدی گره خورده است، باید به تأمین مالی بخش  تولید وصنعت کشور سرعت بدهیم و حمایت‌های لازم از آن انجام شود.

اصلانی افزود: دولت باید زیرساخت‌های لازم را برای تولید در سال ۹۸ فراهم کند، تا این امر موجب رونق اقتصادی و اشتغال در کشور شود.

وی اضافه کرد: نیروی کار پایه و ستون اصلی رونق اقتصادی است و دولت برای محقق کردن آن چاره‌ای جز تامین امنیت شغلی کارگران در کنار تامین معاش و ارتقای توانمندی‌های کارگران ندارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر یادآور شد: امنیت شغلی کارگران، وجود قراردادهای موقت و سفید امضا و مشکلات معیشتی کارگران از اولویت‌‌های کارگران است. 

اصلانی ضمن اشاره به افزایش حقوق کارگران در سال جاری تصریح کرد: این افزایش حقوق نسبت به سنوات قبل رشد قابل قبولی داشته است، اما باتوجه به تورم موجود در جامعه این رقم هم پاسخگوی مشکلات معیشتی کارگران نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز