خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

وام پنج میلیون تومانی بازنشستگان کشوری آسیب‌دیده از سیل پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۱۹۶

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ضروری پنج میلیون تومانی به بازنشستگان کشوری آسیب‌‌دیده از سیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید میعاد صالحی با اعلام این خبر گفت: در پی اجرای تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از سیل‌‌زدگان استان‌های گلستان، لرستان و مازندران و همانطور که مقرر شده بود، وام پنج میلیون تومانی بازنشستگان کشوری آسیب‌‌دیده در سیل اخیر در این سه استان روز گذشته (سه‌‌شنبه) به حساب این عزیزان واریز شد.

وی ادامه داد: این تسهیلات به تعداد دو هزار فقره به مبلغ پنج میلیون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماه به حساب این عزیزان واریز شده که امیدواریم بخشی از مشکلات بازنشستگان در مناطق سیل‌‌زده به این ترتیب حل شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت بیش از ۳۳ هزار فقره وام ضروری پنج میلیون تومانی نوبت نخست از مرحله دوم وام بازنشستگان کشوری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه ثبت نام اینترنتی مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان این صندوق در بهمن ماه ۹۷ انجام و در اسفندماه نتایج واجدین شرایط آن بر روی سایت صندوق به نشانی cspf.ir قرار گرفته، نوبت اول وام برای بیش از ۳۳ هزار نفر از واجدین شرایط روز گذشته (سه‌‌شنبه) به حساب این عزیزان واریز شده است.

صالحی افزود: سعی ما بر این است که با همکاری بانک صادرات، مرحله دوم وام ضروری برای واجدین شرایط از فرودین تا شهریور ۹۸ طی شش یا هفت نوبت به حساب این عزیزان واریز شود.

وی اضافه کرد: این تسهیلات به مبلغ پنج میلیون تومان با کارمزد چهار درصد است که طی ۳۶ ماه از حقوق وام گیرندگان کسر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز