خبرگزاری کار ایران

سعید نبیل:

فهرست واحدهای راکد و نیمه فعال قزوین تهیه شد/ خط تولید «کاشی برلیان» دوباره راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۸۳۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: فهرست واحدهای راکد و نیمه فعال استان با تفکیک مشکلات آنها با جزییات تهیه شده و تلاش می‌شود تا به ترتیب اولویت برای بازگشایی این دسته از صنایع اقدام شود.

به گزارش ایلنا، «سعید نبیل» در جریان بازدید از شهرک صنعتی خصوصی برلیان، گفت: فهرست واحدهای راکد و نیمه فعال استان با تفکیک مشکلات آنها با جزییات تهیه شده و تلاش می‌شود تا به ترتیب اولویت برای بازگشایی این دسته از صنایع اقدام شود.

نبیل با بیان اینکه بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی به مسایل حقوقی و قضائی بازمی‌گردد، اظهار داشت: دستگاه قضائی استان عزم راسخی به حل مشکلات واحدهای تولیدی دارد و ضمن رعایت چارچوب‌های قانونی می‌کوشد تا به کمک دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان صمت آمده و به رونق تولید کمک کند.

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: شعار امسال فرصت بسیار مناسبی برای تقویت صنایع محسوب می‌شود و در همین راستا از همه ظرفیت‌های قانونی و امکانات دستگاه‌ها برای گرداندن چرخ های صنعت در استان بهره خواهیم برد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین همچنین گفت: با اهتمام استاندار و رئیس کل دادگستری و همچنین همراهی دستگاه های مربوطه و بانک‌ها در سال رونق تولید شاهد بازگشایی واحد کاشی برلیان بوئین زهرا که از بزرگترین صنایع استان است، خواهیم بود.

این مسئول گفت: در جریان بازدید امروز مقرر شد سرمایه در گردش مورد نیاز این واحد به شکل پله‌ای و مرحله به مرحله پرداخت و خط تولید این کارخانه که قادر به ایجاد اشتغال برای 500 نفر و همچنین صادرات محصولات خود به خارج از کشور است، امسال دوباره راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز