خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

​مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۵۶۱

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی، رویا رفیعی را به سمت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) طی حکمی، رویا رفیعی را به سمت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و شایستگی‌های علمی سرکار عالی، به موجب این حکم شما را به عنوان  «مدیرکل دفتر  مدیریت عملکرد» منصوب می‌نمایم.

سازمان‌های کارآمد، بخش قابل توجهی از موفقیت خود را مستلزم راهبری ضوابط مدبرانه قواعد مدیریت عملکرد هستند. رعایت این ضوابط، محور فعالیت‌های سازمان‌های پیشرو بوده، توقع به حق جامعه نیز معطوف به این مهم است که در سازمان‌های با ماموریت‌های اجتماع محور، سامان امور باید از چنان جانمایه‌ای برخوردار شود که از طرق مختلف بویژه با نظارت هوشمندانه، نقدپذیری، پاسخگویی و مواجهه صادقانه با مخاطبان، مشارکت محوری، بکارگیری بهینه سرمایه‌ها، با حفظ حقوق مردم و رفع تبعیضات ناروا، نیل به روابط و مناسبات عادلانه انسانی، به نحو شایسته‌ای برقرار شود.

نظام مدیریت عملکرد، فرصتی فراهم می‌آورد تا عملکرد دستگاه‌های اجرایی در فضای سالم رقابتی بر اساس الگوهای روزآمد مدیریتی ارزیابی گردند که ثمره آن، افزایش رضایت و اعتماد عمومی جامعه است. بنابراین حرکت در مسیر مؤلفه‌های چون همسوسازی، انسجام بخشی و نیز راهبری امور اجرایی معاونت‌ها و مدیریت‌های ستادی با واحدهای اجرایی و سازمان‌های تابعه در یک فضای ارتباطی و تعاملی اثربخش، بهره‌گیری از شاخص‌های مناسب به منظور اندازه گیری مطلوب وضعیت فعالیت‌های وزارتخانه با اهداف و انتظارات مورد نظر و نیز سنجش میزان اثربخشی، رصد، اعلام و ارائه بازخوردهای مناسب جهت اصلاح مسیر ارائه خدمات، تمهید ساز و کارهای مناسب جهت واقعی‌سازی و کارآمدسازی فرایند نظارت و ارزیابی‌ها در ابعاد شاخص‌های عمومی و اختصاصی و پیش‌بینی تمهیدات لازم جهت تسهیل تعامل متقابل مخاطبان و دستگاه از اهم اولویت‌های سرکارعالی می‌باشد.

از درگاه ایزد منان، توفیقات روز افزون شما را در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسالت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز