خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان خبر داد؛

واریز یک ماه مستمری اضافه برای مستمری‌بگیران سیل‌زده صندوق بیمه اجتماعی روستاییان

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۳۹۵

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر با حضور در استان لرستان و در بازدید از روستاهای پلدختر از واریز یک ماه مستمری اضافه برای مستمری‌بگیران صندوق در مناطق سیل‌زده خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا واعظ‌مهدوی (مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر) با حضور در استان لرستان و در بازدید از روستاهای پلدختر از واریز یک ماه مستمری اضافه برای مستمری‌بگیران صندوق در مناطق سیل‌زده خبر داد.

محمدرضا واعظ مهدوی با تشکیل ستاد بحران در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر که متشکل از نمایندگان واحدهای مختلف بود روز یکشنبه عازم مناطق سیل‌زده استان لرستان شد.

ستاد بحران با هدف احقاق حقوق اعضای صندوق در مناطق سیل‌زده و پیگیری اجرای ماده ۸ قانون بیمه روستاییان (پرداخت حق بیمه اعضای صندوق در مناطق سیل‌زده توسط خود دولت)، فعالیت‌های جهادی در مناطق سیل‌زده و اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد مدیریت بحران کشور توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صندوق بیمه روستایی تشکیل شده است.

واعظ‌مهدوی در سفر به استان لرستان با بازدید از مناطق سیل‌زده، از کارگزاری‌های آسیب‌دیده نیز دیدن کرد و با اقدامات لازم دستور پشتیبانی از آنها را داد.

قدرت‌اله مرادیان (مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر استان لرستان) نیز از توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم ظرف یک روز در بین سیل‌زدگان منطقه خبر داد که قرار است ادامه داشته باشد و گفت: علاوه بر توزیع غذای گرم صندوق بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر در بسته‌های مخصوص اقلام ضروری مردم همچون غذای خشک و لوازم بهداشتی برای سیل‌زدگان تهیه و به آنها اهدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز