خبرگزاری کار ایران

در بیانیه یک تشکل صنفی معلمان مطرح شد؛

چرا بحران سیل در ایران تا این اندازه عمیق می‌شود؟!

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۶۲۷

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران در بیانیه‌ای ضمن تسلیت به مردم استان‌های سیل‌زده خواستار رسیدگی سریع مسئولان به اوضاع ناگوار سیل‌زدگان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران در بیانیه‌ای از بی‌تدبیری‌ها و ناکارآمدی در برخورد با بلایای طبیعی انتقاد کرد.

در این بیانیه آمده است: در همه جای دنیا بحران روی می‌دهد اما متاسفانه در کشور ما بحران بی‌تدبیری، بی‌تعهدی و ناکارآمدی همواره بربار مشکلات افزوده است! متاسفانه گوش هیچ مسئولی هم بدهکار نیست.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران ضمن تشکر و قدردانی از کلیه نیروهای خدوم و امدادرسان و ابراز همدردی با آسیب دیدگان و عرض تسلیت به بازماندگان قربانیان این مصیبت جانکاه در استان‌های گلستان، لرستان، اهواز و...، پیامدهای ناگوار این بحران‌ها را ناشی از بی‌برنامه‌گی و بی‌مدیریتی می‌داند که آثار فاجعه بار این بی‌مدیریتی و بی‌برنامه‌گی در اجرای امور جاری مملکت و خصوصا بلایای طبیعی چون زلزله‌ی سال گذشته و سیل‌های اخیر، سال‌ها بر جثه‌ی مام میهن ماندگار خواهد بود. این شورا آمادگی خود را جهت هرگونه کمک و اقدامی اعلام داشته، از دست اندرکاران می‌خواهد هرچه زودتر اقدام‌های اساسی را جهت حل مشکلات و آسیب‌های وارده به مردم سیل زده در جای‌جای این میهن عزیز به انجام رسانده، گام‌های عملی لازم را بردارند. باشد این دردها و رنج‌ها هرچه زودتر التیام یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز