خبرگزاری کار ایران

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

انتصاب مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی در راستای وعده جوان‌گرایی و شایسته‌سالاری وزیر بود

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۹۴۲

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتصاب مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری را در راستای تحقق وعده‌های جوان‌گرایی و شایسته‌سالاری مقام عالی وزارت کار دانست و تاکید کرد: شریعتمداری پای حرفش ایستاده و ششمین جوان را در مدیریت ارشد کشور به کار گرفت.

به گزارش ایلنا، میرهادی قره سید رومیانی درباره انتصاب مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، وعده‌های شریعتمداری یکی پس از دیگری در حال تحقق است و انتصاب سید میعاد صالحی (مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری) نیز در راستای وعده جوان‌گرایی و شایسته‌سالاری مقام عالی وزارت بود.

وی با بیان اینکه شریعتمداری پای حرفش ایستاده و ششمین جوان را در مدیریت ارشد کشور به کار گرفت، اظهار داشت: در گفت‌وگوهای گذشته اعلام کردیم که تمام وعده‌های مطرح شده با قدرت در حال پیگیری و طی کردن مسیر تحقق است و ان‌شاالله بزودی شاهد تحقق سایر وعده‌ها نیز خواهیم بود.

معاون وزارت تعاون، کار و‌ رفاه اجتماعی ادامه داد: بحث جوانگرایی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و روسای قوا بوده و همه مسئولان لازم است گام عملیاتی در این حوزه بردارند و در عمل این اتفاق را رقم بزنند، همانطور که در وزارت تعاون عملی شد و همچنان نیز این مسیر ادامه دارد.

رومیانی افزود: نمایندگان مجلس همواره به ما تاکید داشته‌اند که از نیروی جوان استفاده شود. آنها از مسیر شایسته‌‌‌سالاری، جوانگرایی و شفافیت حمایت می‌کنند و همواره این موضوع را به ما منتقل کرده‌اند.

وی درباره مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی تصریح  کرد: سید میعاد صالحی از جوانان نخبه کشور و جوان‌ترین استاد دانشگاه است و در کارنامه وی سوابق متعدد علمی با رتبه‌های ممتاز دیده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز