خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان تامین اجتماعی:

سال ۹۸ سال «انقلاب اداری» در سازمان تامین اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۶۶۱

زدا ضمن تبریک فرارسیدن نوروز، اعلام کرد: یکی از برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۸ ورود به بازار سرمایه است. شرکت‌های اقتصادی به سازمان تامین اجتماعی بابت بدهی از سوی دولت‌ها واگذار شده که قصد داریم این شرکت‌ها را واگذار و به بازار سهام برای حفظ سرمایه بیمه شدگان ورود کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدحسن زدا (سرپرست سازمان تامین اجتماعی) در پیامی عید نوروز و فرا رسیدن سال ۱۳۹۸ را به تمامی مردم شریف ایران و به ویژه شرکای تامین اجتماعی شامل، بیمه‌شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران و نیز به همه همکاران بخش‌های بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی سازمان تامین اجتماعی و خانواده‌های آن‌ها، تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدالله رب العالمین

حلول سال جدید را به مردم شریف ایران تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال خوبی را آغاز کرده باشند و با خیر و خوشی به پایان ببرند.

علاقمند بودم سال جدید را در خدمت تولیدکنندگان عزیز و کارآفرینان محترم و افرادی که در بخش تولید زحمت می‌کشند باشم و سال جدید را در این جمع آغاز کنم  و خوشحالم که بین این عزیزان هستم.

شعار ما در سازمان تامین اجتماعی این است که رونق تامین اجتماعی در گرو رونق تولید است و اگر همه به رونق تولید کمک کنیم قطعاً تامین اجتماعی هم رونق می‌گیرد از قبل تولید بیشتر درآمد ما نیز بیشتر می‌شود و صرفه جویی خوبی در هزینه‌ها خواهیم داشت.

بودجه سال جاری سازمان تامین اجتماعی ۱۲۰ هزار میلیارد تومان است در حالی که بودجه دولت ۴۰۷ هزار میلیارد تومان است. گردش مالی عظیمی در این سازمان وجود دارد. رکن اصلی این گردش مالی کارفرمایان و بیمه شدگان عزیز هستند که در قبال پرداخت حق بیمه خدمات مستمری، غرامت دستمزد ایام بیماری و بیکاری و انواع مزیت‌ها به آنها ارائه می‌شود.

بودجه سازمان تامین اجتماعی بدون اتکا به دولت تامین می‌شود و متکی به سرمایه‌های کارگران، بیمه شدگان، کارآفرینان و مستمری بگیران است.

وضعیت فعلی شعب رضایت بخش نیست به خاطر اینکه ازدحام دارند. کارکنان واحدهای بیمه‌ای نیز با وجود مراجعه کننده فراوان می‌خواهند بهترین خدمت را ارائه کنند، از این رو به بیمه شدگان عرض می‌کنم، سال ۹۸ سال انقلاب اداری در سازمان تامین اجتماعی است و امسال ۶۵ سرویس این سازمان را به صورت غیرحضوری ارائه می‌دهیم که هدیه ما به جامعه تولید و کارآفرینان کشور است.

طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را با همکاری کانون بازنشستگان کشوری آماده و یک فرمولی را طراحی کردیم که به تامین منابع مالی نیاز دارد که برای سال اول به ۱۲ هزار میلیارد تومان نیاز است که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان انجام شود. در صورت تامین منابع مالی، این طرح توسط این سازمان اجرا می‌شود.

یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان در سال ۹۸ ورود به بازار سرمایه است. شرکت‌های اقتصادی به سازمان تامین اجتماعی بابت بدهی از سوی دولت‌ها واگذار شده که قصد داریم این شرکت‌ها را واگذار و به بازار سهام برای حفظ سرمایه بیمه شدگان ورود کنیم.

سال گذشته دو عزیز دکتر نوربخش و آقای تاج‌الدین را از دست دادیم که فقدان آنها دلخراش بود و تصمیم گرفتیم برای شادی روح این عزیزان کار شایسته و مردم پسند انجام دهیم و تلاش می‌کنیم تا به اهداف تعالی این سازمان برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز