خبرگزاری کار ایران

محمد شریعتمداری:

راه‌ شهدا راهی است که همه دولت‌ها مکلف به ادامه آن راه هستند

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۹۸۹

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز به مناسبت روز شهید با حضور در منزل شهید حسین بهرامی از شهدای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، با خانواده آن شهید والا مقام دیدار و به مقام آن شهید گرانقدر ادای احترام کرد.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری ضمن گفت‌وگو با همسر شهید گرانقدر بهرامی و دختران وی که با حضور سلیمان پاک سرشت معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌‌ای استان تهران انجام شدگفت: امروز روزی است که به نام شهید مزین شده است. یکی از شهدای به نام جامعه کارگری "شهید برونسی" از منطقه خراسان و از نام‌‌آورترین شهدای ما است.

وی افزود: افتخار ما این است که اولین شهید کارگری که  جامعه  کارگری کشور  تقدیم انقلاب کرد آن شهید بزرگوار بود چون خانواده شهید برونسی در مشهد مقدس اقامت دارند امکان اینکه در این زمان به محضرشان مشرف شویم نبود ولی در سفری که به خراسان خواهیم داشت ابتدا به پابوس جوار حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) خواهیم رفت و پس از آن به محضر خانواده شهید برونسی مشرف خواهیم شد. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اما امروز توفیق پیدا کردیم از مجموعه شهدای وزارتخانه در منزل شهید حسین بهرامی از شهدای گرانقدر و از مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور حضور پیدا کنیم. امروز کشور ما سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای را  به‌عنوان سازمان پیشتاز در عرصه مهارت افزایی می‌شناسد و خدمت این عزیزان در این سازمان خدمت با ارزشی است که مهارت  آموزی را به مردم آموزش می‌دهند. 

وی ادامه داد: امروز به محضر پاک همسر شهید و دختران شهید گرانقدر بهرامی عرض احترام می‌کنیم و می‌گوییم ما همچنان ادامه دهنده راهشان هستیم و خانواده شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند و راه شهدا راهی است که همه دولت‌ها مکلف به ادامه آن راه هستند و عزت و شرف ما در گرو ادامه دادن راه این بزرگواران است. 

شریعتمداری اضافه کرد: یقینا در شرایطی که شهدای عزیزمان می‌توانستند زندگی خود را داشته باشند و هیچ الزام و اجباری برای رفتن به جبهه و جنگ و جهاد نداشتند مگر آن‌که احساس غیرتمندی و تکلیف اسلامی و مجاهده در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی آنان را به خط مقدم جبهه کشاند و جان پاک خود را تقدیم این راه کردند. از همینجا درود می‌فرستیم به روان پاک همه شهدای اسلام از صدر تا به امروز و شهدای عزیزی که در دفاع از حرم به شهادت رسیدند. 

وزی تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: شهدای والامقام همه یک مسیر و یک راه را تعقیب کردند و امیدواریم بتوانیم این راه گلگون را ادامه دهیم و در مسیر شهدا گام برداریم و مهمتر از آن حفظ اعتلای جمهوری اسلامی و خدمت بیشتر به مردم شریف این کشور و حل مشکلات آنان که همه بر سر سفره شهدا هستند. 

گفتنی است، شهید حسین بهرامی متولد ۱۳۲۸ در تاریخ ۲۵ /۱۱ /۱۳۶۴ در  عملیات والفجر ۸، منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نایل شده‌اند. همچنین از ایشان دو دختر به نام‌های الهام و الهه به یادگار مانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز