خبرگزاری کار ایران

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

افزایش هم‌افزایی و هماهنگی بین دولت و مجلس، خلاها را پر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۸۳۶

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هرچه هم‌افزایی و هماهنگی بین دولت و مجلس افزایش پیدا کند، کاستی‌ها بیشتر مشخص می‌شوند. نتیجتا این خلاها را با همکاری یکدیگر می‌توانیم پر کنیم. نمایندگان ارتباط ملموس و نزدیکی با حوزه انتخابیه دارند و کاملا با مسائل حوزه خود آشنا هستند و قطعا هماهنگی و نشست‌های مشترک می‌تواند به حل دقیق و سریع مشکلات کمک کند.

به گزارش ایلنا، میرهادی قره سیدرومیانی (معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) پیرامون جلسه شب گذشته شورای هماهنگی معاونین امور مجلس وزارتخانه و ارگان‌ها که با حضور معاون امور مجلس ریاست جمهوری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: این جلسات شورای هماهنگی به‌صورت مستمر برگزار می‌شود و به پیشنهاد ما جلسه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و بسیار جلسه خوبی بود. این کار سنت حسنه‌ای شد تا جلسات بعدی در سایر وزارتخانه‌ها برگزار شود و این حرکت به افزایش شناخت از وزارتخانه نیز منجر می‌شود.

وی اظهار داشت: در این جلسه مباحث مختلفی در حوزه هماهنگی بیشتر بین دولت و مجلس مطرح شد و جلسه بسیار مفیدی در راستای هم‌افزایی بین دستگاه‌ها بود.

قره سید رومیانی مطرح کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیروز با اینکه جلسه شورایعالی کار درحال برگزاری بود، در این جلسه حضور پیدا کرد و ضمن خوش‌آمدگویی به ذکر نکاتی در رابطه با مجلس شورای اسلامی پرداخت.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اینگونه جلسات هم‌افزایی و هماهنگی نیاز امروز همه ارگان‌ها و سازمان‌هاست و هرچه تعداد این جلسات بیشتر باشد، طبعا هماهنگی‌ها بیشتر خواهد شد.

وی گفت: مقام عالی وزارت همواره تاکید بر تعامل و هم‌افزایی با مجلس شورای اسلامی دارد. هم‌اکنون نیز ارتباط بسیار خوبی بین وزارتخانه و مجلس برقرار است. ما به غیر از جلسات مستمر و منظم با نمایندگان، حضور مدیران و مسئولان وزارتخانه و سازمان‌های تابعه را به صورت مرتب در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها داریم.

وی افزود: هم‌افزایی حداکثری و افزایش تعاملات با مجلس شورای اسلامی نیز همیشه مورد تاکید رئیس جمهور محترم بوده است.

قره سید رومیانی عنوان کرد: هرچه هم‌افزایی و هماهنگی بین دولت و مجلس افزایش پیدا کند، کاستی‌ها بیشتر مشخص می‌شوند. نتیجتا این خلاها را با همکاری یکدیگر می‌توانیم پر کنیم. نمایندگان ارتباط ملموس و نزدیکی با حوزه انتخابیه دارند و کاملا با مسائل حوزه خود آشنا هستند و قطعا هماهنگی و نشست‌های مشترک می‌تواند به حل دقیق و سریع مشکلات کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز