خبرگزاری کار ایران

اطلاع‌رسانی معاملات، مناقصه‌ها و مزایده‌های وزارت کار از طریق پرتال معاونت توسعه

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۹۹۷

پرتال معاونت توسعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معاملات، مناقصه‌ها و مزایده های وزارتخانه را اطلاع‌رسانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داوود صفوتی امین (مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در نشست خبری سامانه‌های شفافیت و سامانه ناظر مرکز فرماندهی و کنترل سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال کشور با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شفاف‌سازی و توانمند سازی است، گفت: در حوزه توانمندسازی توجه ویژه‌ای به کانون‌های توسعه داشتیم و در حوزه شفاف سازی به سمت استفاده از ابزارهای مختلف رفته‌ایم. در حوزه منابع انسانی و پشتیبانی کلیه واحدهای تخصصی وزارتخانه یک پرتال طراحی کردیم که از ابزارهای مختلف همچون سیستم اتوماسیون، سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و سامانه سازمان بازرسی کل کشور استفاده کردیم. 

وی ادامه داد: معاملات، مناقصه‌ها و مزایده‌‌‌ها و تمام خریدها از طریق این سامانه‌ها صورت می‌گیرد و به اطلاع می‌رسد. فروشندگان نیز می‌توانند به این سامانه ورود کنند و اطلاعات لازم را از هر جایی از کشور که هستند، در دسترس قرار می‌دهد. 

مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ما مکلف هستیم که کالاهایی با ارزان‌ترین قیمت و مناسب‌ترین کیفیت خریداری کنیم. در پرتال معاونت نیز این جزئیات قرار داده می‌شود تا کارکنان وزارتخانه دسترسی به اطلاعات داشته باشند. یکی از راهبردهای معاونت توسعه پایش هزینه بوده است. 

میرمحمدی، مسئول پرتال روابط عمومی توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه نشست اظهار داشت: یکی اقداماتی که برای اطلاع‌‌‌رسانی خدمات، رویدادها و برنامه‌‌‌های معاونت توسعه صورت گرفته، این پرتال است. 

وی اضافه کرد: چشم‌‌‌انداز ماموریت‌ها و اهداف کلان معاونت توسعه، قوانین و مقررات منفرد و الزامات اداره کل منابع انسانی، جذب و استخدام و امور پرسنلی آموزش کارکنان و امور رفاهی برای ایثارگران و معلولان در این سامانه در دسترس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز