خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز فناوری اطلاعات بهزیستی:

۸۰۰ مرکز شبانه‌روزی معلولان و سالمندان یارانه خود را الکترونیکی دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۹۹۳

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی کشور گفت: سامانه شفافیت سازمان بهزیستی اطلاعات ۴۰ هزار مرکز خدمات دولتی و غیردولتی این سازمان را در اختیار عموم قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فریبا بریمانی (رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی کشور) در نشست خبری سامانه‌های شفافیت و سامانه ناظر مرکز فرماندهی و کنترل سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغال کشور که در محل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بهزیستی همواره شفاف سازی را در دستور کار قرار داده است. از این رو سامانه‌ای طراحی شد تا اطلاعات ۴۰ هزار مرکز خدمات دولتی و غیر دولتی سازمان بهزیستی در دسترس عموم جامعه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیون و ۴۶ هزار خانواده از مرکز اعتبار سازمان مستمری خود را به صورت الکترونیک دریافت می‌کنند، بیان کرد: ۸۰۰ مرکز شبانه روزی معلولان و سالمندان در حال حاضر یارانه خود را به صورت الکترونیک دریافت می‌کنند.

در ادامه این نشست امیر محرابی (معاون آمار و فناوری اطلاعات سازمان بهریستی) در توضیح این سامانه تشریح کرد: در عین حال ۱۸ هزار و ۵۰۰ قرارداد و تفاهم نامه در این سامانه در اختیار مردم قرار گرفته است. مردم از این طریق میتوانند اطلاعات پیمانکاران مرتبط با سازمان بهزیستی را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه اطلاعات ۴ هزار و ۷۰۰ پیمانکار سازمان بهزیستی به تفکیک استان و شهرستان از طریق این سامانه قابل مشاهده است، گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته اطلاعات خیرین و داوطلبانی است که کمک‌های نقدی، غیر نقدی، کالایی و خدماتی را به سازمان بهزیستی انجام می‌دهند.

محرابی افزود: این اطلاعات با در نظر گرفتن ملاحظاتی ثبت شده است. بخش دولتی در فاز اول اجرا می شود و فاز دوم بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز