خبرگزاری کار ایران

یادداشت میرهادی قره سید رومیانی؛

جلوگیری از ریخت و پاش‌های مالی در وزارت کار

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۹۸۲

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدم بلندی را در راستای ایجاد شفافیت برداشت که مورد استقبال آحاد مردم و مسئولین قرار گرفت و مقام عالی وزارت مطرح کردند که هرکس مخالف مسیر شفافیت است از این وزارتخانه کنار برود.

مردم رکن و پایه اساسی جمهوری اسلامی ایران هستند و همواره برای نظام ما مردم در اولویت قرار داشته و دارند. هم اکنون که دشمنان جمهوری اسلامی همه جانبه با جنگی تمام عیار به سمت ملت ایران هجوم آورده‌اند، تلاش، اعتماد و وحدت راه برون رفت از مشکلات است.

سلامت اداری همواره مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است. همانطور که ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند: "طهارت اقتصادی، شرط مشروعیت حاکمان جمهوری اسلامی"است و رؤسای قوا مخصوصاً رئیس جمهور محترم هم همواره بر افزایش سلامت اداری و شفافیت تاکید بسیاری داشته‌اند.

یکی از مهم‌ترین راه‌ها جهت ایجاد اعتماد؛ "شفافیت و قرار گرفتن در اتاق شیشه‌ای" است؛ شفافیت باعث افزایش حداکثری اعتماد و وحدت می‌شود و مسیر شفافیت بهترین مسیر جهت پیشبرد سلامت اداری است.

بلندگوهای رسانه‌ای دشمنان جمهوری اسلامی همواره سعی در مخدوش کردن چهره مسئولان کشور می‌کنند و به نظر می‌رسد راه مقابله با این خدعه دشمنان، شفافیت و خدمت حداکثری به مردم است که ملت بتوانند آن را لمس کنند.

در همین راستا، از روز رأی اعتماد آقای شریعتمداری به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ایشان همواره تاکید فراوان بر شفافیت داشتند و در ابتدای کارشان دستور دادند تا اسامی هیأت مدیره شرکتهای زیر مجموعه وزارتخانه منتشر شود و اعضای دوشغله کنار بروند. در همان ایام انتشار لیست خیلی از این اعضا قبل از اقدام وزارتخانه برای برکناری، شخصاً تماس گرفتند و درخواست کناره گیری دادند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدم بلندی را در راستای ایجاد شفافیت برداشت که مورد استقبال آحاد مردم و مسئولین قرار گرفت و مقام عالی وزارت مطرح کردند که هرکس مخالف مسیر شفافیت است از این وزارتخانه کنار برود.

شخصاً هنگامی که با نمایندگان مردم در مجلس صحبت می‌کردم، از این اقدام وزارتخانه در مسیر شفافیت تشکر می‌کردند. در استان‌ها هم که می‌رویم، بازخورد مثبت شفافیت را می‌بینیم.

مسیر شفافیت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شروع شده و با قدرت ادامه دارد؛ همانطور که مسیر جوان گرایی و جلوگیری از ریخت و پاش‌های مالی ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز