خبرگزاری کار ایران

مقابل سازمان بهزیستی کشور انجام شد؛

تجمع کارکنان سهام عدالت در واکنش به رفتار توهین‌آمیز مقابل سازمان خصوصی‌سازی

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۷۲۷

شماری از کارکنان دفاتر سهام عدالت، صبح امروز به سازمان بهزیستی کشور مراجعه کردند. معترضان به آنچه «برخورد توهین‌آمیز مقابل سازمان خصوصی‌سازی» می‌خواندند، این تجمع را برگزار کردند.

منابع کارگری در دفاتر سهام عدالت گزارش دادند: دلیل اجتماعات صنفی کارکنان سهام عدالت این‌بار در مقابل سازمان بهزیستی، علاوه بر وضعیت نامشخص مطالبات مزدی و شغلی حدود ۱۵۰۰ نفر از کارکنان دفاتر سهام عدالت، در انتقاد به برخورد توهین‌آمیز با چند نفر از همکاران معلول جسمی در مقابل سازمان خصوصی‌سازی صورت گرفته است.

کارکنان دفاتر سهام عدالت در تشریح جزئیات این خبر مدعی شدند: صبح روز سه‌شنبه (۱۴ اسفند ماه) در سومین روز از اعتراض کارکنان دفاتر سهام عدالت مقابل ساختمان سازمان خصوصی‌سازی؛ برخورد توهین‌آمیزی با چند تن از همکاران معلول مقابل پارکینگ این سازمان شد که واکنش تعدادی از انجمن‌های مدنی را  نیز در پی داشت.

کارکنان سهام عدالت در واکنش به این اقدام بعد از اجتماع در مقابل ورودی سازمان خصوصی‌سازی، صبح امروز شنبه (۱۸ اسفند ماه) برای پیگیری حقوقی این موضوع مقابل سازمان بهزیستی کشور تجمع کرده و درخواست پیگیری کرده‌اند.

کارکنان معترض سهام عدالت کشور که همگی از مددجویان تحصیلکرده نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) و از اقشار ضعیف جامعه‌اند، درباره سوابق مشکلات خود گفتند: مشکلات کارکنان سهام عدالت از ۴ تا ۵ سال پیش همزمان با الکترونیکی شدن ثبت نام مشمولان آغاز شده واز آن موقع تا هم‌اکنون مسئولان بدون توجه به پرداخت مطالباتمان و مشخص کردن وضعیت شغلی‌مان مارا به حال خود رها کرده‌اند.

به گفته کارکنان سهام عدالت؛ علاوه بر  همه مشکلاتی که طول سالیان خدمت آنها در شهرستان‌ها و مناطق محروم کشور متحمل شده‌اند، مسئولان مربوطه در پاسخ به پیگیری‌های آنها می‌گویند: به شما نیازی نیست.

آنها با بیان اینکه تقریبا هر چند وقت یکبار با جیب خالی خانوادهایمان را در شهرستان‌های مختلف رها کرده و برای وصول مطالباتمان به تهران سفر می‌کنیم، افزودند: در  نتیجه این همه دوندگی چیزی به جز توهین عایدمان نشده است.

از قرار معلوم اعتراض کارکنان سهام عدالت از حوالی ظهر امروز به مقابل ساختمان وزارت اقتصاد انتقال پیدا کرده است.

تجمع کارکنان سهام عدالت در واکنش به رفتار توهین‌آمیز مقابل سازمان خصوصی‌سازی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز