خبرگزاری کار ایران

مرگ کارگر قروه‌ای در آتش‌سوزی نیسان

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۷۰۳

مرگ یک کارگر جوان قروه‌ای در یک حادثه آتش‌سوزی، برای کارگران فولاد زاگرس، یاد روزگارانی را زنده کرده که چراغ کارخانه روشن بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چهارشنبه شب در میدان میوه و تره‌بار تهران، یک کارگر قروه‌ای که بعد از تعطیلی کارخانه فولاد زاگرس، به کارگر ساده‌ی تره‌بار در تهران تبدیل شده بود، در جریان یک حادثه آتش‌سوزی جان خود را از دست داد.

از قرار معلوم، شب‌هنگام خودروی نسیان این کارگر آتش می‌گیرد و او در این حادثه جان می‌بازد.

این کارگر جوان که قصد داشته عید نوروز امسال به قروه بازگردد و ازدواج کند، اهل روستای شوراب حاجی، بخش سریش آباد شهرستان قروه بوده و این حادثه همکاران سابق او را در فولاد زاگرس بسیار ناراحت کرده‌ است.

احمد امینی (نماینده کارگران بیکارشده فولاد زاگرس) که بارها برای پیگیری وضعیت این کارخانه به تهران آمده، در ارتباط با حادثه مرگ جوان قروه‌ای می‌گوید: اگر این کارخانه در سال 92 تعطیل نمی‌شد و 400 کارگر آن آواره نمی‌شدند، خیلی‌ها مثل این جوان، روانه پایتخت نمی‌شدند و سر خانه و زندگی‌شان می‌ماندند.

امینی اضافه می‌کند: این جوان مثل خیلی‌ها دور از خانه و خانواده به سر می‌برد؛ بازهم می‌گویم اگر کارخانه را تعطیل نمی‌شد، کارگران فنی و متخصص دنبال کارگری و دستفروشی و مسافرکشی نمی‌رفتند.

کارخانه فولاد زاگرس با حدود 400 کارگر، در سال 92 توسط سهامداران و طی برگزاری یک مجمع فوق‌العاده تعطیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز