خبرگزاری کار ایران

در مراسم تجلیل از ماموران برگزیده قطارهای شرکت رجا مطرح شد؛

محجوب: اگر همگرایی و همراهی مجموعه رجا نبود، زمینه بیکاری کارکنان آن فراهم می‌شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۲۰۶

مراسم تجلیل از ماموران برگزیده قطارهای شرکت رجا با حضور علیرضا محجوب، کارکنان، رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و مدیران رجا در سالن اجتماعات وزارت کار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب (نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس) در مراسم تجلیل از ماموران برگزیده قطارهای شرکت رجا، با تبریک و تقدیر از مهمانداران و کارکنان شرکت حمل و نقل ریلی رجا، از  تلاش برای پیشرفت روزافزون رجا تقدیر کرد و گفت: این مراسم به پاس زحمات کارکنانی برگزار می‌شود که شغل آنها به عنوان خدمتگزار دارای ویژگی‌ها و لطایف خاصی است.

او با بیان اینکه جمع حاضر به نمایندگی از سایر کارگران و ماموران قطارهای شرکت رجا حاضر شده‌اند و این امر قابل تقدیر است، افزود: مامورانی که در جلسه امروز حاضر نیستند و از آنها تقدیر نشد، به این معنا نیست که آنها قابل تقدیر نیستند بلکه آنها نیز قابل تقدیر هستند و وظیفه مدیران رجاست که همه آنها را خوب ببینند و از آنها تقدیر به عمل آورند.

وی با اشاره به این مطلب که همه باید برای حفظ مجموعه فعالیت خود همیت داشته باشند، افزود: حمیت به معنای همگرایی و همراهی است و در این میان باید همه تمام همراهی و همگرایی خود را برای حفظ مجموعه رجا بکار گیریم.

دبیرکل خانه کار جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه با تحریم‌های اقتصادی همه واحدهای تولیدی و خدمت‌رسان در تهدید انواع مشکلات قرار گرفته‌اند، تاکید کرد: امروز شاهد هستیم بسیاری از فرصت‌های شغلی به راحتی  آب خوردن از بین می‌رود و تعداد واحدها با فشارهای اقتصادی و مالی کاسته می‌شود اما با همت و همگرایی بین کارکنان یک مجموعه می‌توان آن واحد و اشتغال کارکنان آن را حفظ کرد.

به گفته وی، فرد شاغلی که با ۳۵ سال سن شغل خود را از دست می‌دهد، دیگر برایش فرصت شغلی فراهم نیست و به خفت و ذلت می‌افتد. پس باید سعی کنید با همت خود مجموعه کاری خود را حفظ کنید چراکه مهمترین رسالت شما خدمت به مردم و حفظ محل کارتان است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: مجموعه افرادی که به عنوان مهماندار و ماموران قطار و...  مشغول خدمتگزاری در مجموعه رجا هستند، اگر تامین باشند گرانی‌ها و کسری‌های زندگی خود را حین خدمت‌رسانی فراموش می‌کنند و بر خدمات خود می‌افزایند.

محجوب با اشاره به تلاش هیات مدیره رجا برای حفظ این مجموعه و اشتغال کارکنان آن گفت: منتفی شدن خروج واگن‌های فرسوده از شبکه ریلی که می‌توانست ضربه مالی جدی به شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی مسافربری رجا وارد کند، نتیجه تلاش شبانه‌روزی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت رجا است.

او گفت: اگر اعضای هیات مدیره و مدیرعامل رجا خطر نیستی را احساس نمی‌کردند و آن را دنبال و پیگیری نمی‌کردند، رجا از هم می‌پاشید و زمینه بیکاری شما فراهم می‌شد.

دبیرکل خانه کارگر افزود: جدا از این موضوع پرداخت بخشی از مطالبات شما نتیجه پیگیری‌های اعضای هیات مدیره و مدیرعامل است که این موضوع جای تقدیر بسیار دارد.

در این مراسم که با حضور خانواده‌های مأموران برگزیده و مشتریان وفادار رجا برگزار شده بود، از شماری از مأموران قطار در رده‌های مأمور فنی، مهماندار، سرمهماندار، رئیس قطار، ترنست ران و مأمور خدمات تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز