خبرگزاری کار ایران

غلامرضا معصومی نیا:

مسئولان اگر همراه کارگران نباشند باید در قیامت پاسخگو باشند

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۷۲۰

رئیس اداره شمال غرب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مسئولان اگر دردمند نباشند و با کارگران همراهی نکنند، فردا روز باید در قیامت پاسخگو باشند.

«حجت الاسلام غلامرضا معصومی‌نیا» در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به نارضایتی کارگران از شرایط معیشتی‌شان و پرداخت نشدن ماه‌ها دستمزد با وجود همراهی با انقلاب اسلامی در تمام برهه‌ها، گفت: مسئولان اگر دردمند نباشند و با کارگران همراهی نکنند، فردا روز باید در قیامت پاسخگو باشند.  

وی افزود: مقام معظم رهبری در پیام‌هاشان در این مورد تذکر داده‌اند و مسئولان باید در مقابل مشکلات کارگران به هوش باشند. اینها اگر به قیامت اعتقاد دارند باید با قشر ضعیف کارگر یک‌دل شوند اگر اینگونه نباشد حتما باید به خدا پاسخگو باشند.

معصومی‌نیا با بیان اینکه برخی کارگران در کارگاه‌هایی کار می‌کنند که در آنها کار شبانه‌روزی در جریان است، گفت: این کارگران شب‌کاری می‌کنند و تا صبح نمی‌خوابند به این امید که کالایِ ایرانی تولید کنند. از این رو کلام معروف پیامبر «من دست کارگر را می‌بوسم» باید بین مسئولان جاری باشد که اگر نباشد، باید در قیامت جوابگو باشند.  

رئیس اداره شمال غرب سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های درالقرآن خانه کارگر، گفت: درالقرآن خانه کارگر با برخورداری از رویکرد علمی پا به عرصه قرآن‌آموزی گذاشته است و حالا یکی از فعال‌ترین موسسات قرآنی کشور است.

وی افزود: آقای محجوب به عنوان دبیرکل خانه کارگر و رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی همواره بر ایجاد رویکردهای نوین در آمورش قرآن تاکید کرده‌اند. ایشان توصیه می‌کنند که دل کارگران باید با قرآن، نماز و روزه قرین باشد.

معصومی‌نیا ادامه داد: خانه کارگر؛ قرآن را به صورت حفظ مجازی ارائه کرده است یعنی نوعی خدمت جدید. از دیگر سو خانه کارگر با تشویق همزمان کودکان به حفظ قرآن زمینه ایجاد فضای قرآنی را در کشور فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه امروز در محیط‌‌های کارگری از قرآن بسیار استقبال می‌شود، گفت: امروز قرآن در تمام شئونات زندگی کارگران در جریان است. از طرفی نمازخانه‌ها از کارگران پر است.

رئیس اداره شمال غرب سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه آقای محجوب همواره می‌گویند که قرآن شفای مریضان است، گفت: یک تجربه علمی نشان می‌دهد که حفظ قرآن به شفای بیماران آلزایمری کمک کرده است.

معصومی‌نیا با اشاره به فعالیت‌های اداره شمال غرب سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: این اداره در ۵ منطقه حساس استان تهران شامل ۲۲، ۲، ۶، ۵ و ۱۰ مرکزیت دارد. حدود ۵۰ موسسه قرآنی در این مناطق داریم. ما خانه‌های قرآن را در این مناطق راه‌اندازی کرده‌ایم تا سبک جدیدی از آموزش قرآن را به کودکان و نوجوانان ارائه کنیم. در این مراکز حفظ قرآن و حفظ مفاهیم قرآنی رایج است. ما اینها را در قالب بازی به کودکان آموزش می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز