خبرگزاری کار ایران

شاکرمی در یکصد و پنجاهمین جلسه شورای عالی حفاظت فنی:

جلوگیری از توزیع وسایل حفاظت فردی و تجهیزات ایمنی غیر استاندارد ضروری است

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۱۲۴

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یکصد و پنجاهمین جلسه شورای عالی حفاظت فنی اعلام کرد: جلوگیری از توزیع وسایل حفاظت فردی و تجهیزات ایمنی غیر استاندارد، ضروری است.

به گزارش ایلنا، حاتم شاکرمی (معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در یکصد و پنجاهمین جلسه شورای عالی حفاظت فنی که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، با طرح موضوع ضرورت جلوگیری از توزیع وسایل حفاظت فردی ناایمن اعم از تولید داخل یا وارداتی بر استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی برای نظارت بر این امر تاکید کرد.

وی در ادامه با پیشنهاد تدوین برنامه‌ای مبنی بر چگونگی نظارت بر بازار با استفاده از مشارکت مراجع دیگر خاطرنشان کرد: وسایل حفاظت فردی که در بازار توزیع می‌شوند باید با استانداردهای بین‌المللی و ملی تطبیق داده شوند.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به ضرورت بازنگری و اصلاح تعدادی از آیین‌نامه‌های مصوب شورای عالی حفاظت فنی گفت: به دلیل تغییر فرآیند تکنولوژی تولید برخی از آیین‌نامه‌ها اثر بخشی لازم را ندارند و ضرورت دارد فهرستی از آیین‌نامه‌هایی که نیاز به اصلاح یا بازنگری دارند بر اساس اولویت تهیه و به شورا ارائه شود.

در ادامه این جلسه علی مظفری (مدیرکل بازرسی کار و دبیر شورای عالی حفاظت فنی) بعد از قرائت دستور جلسه بحث و بررسی در خصوص تعیین مصادیق قطعی مشاغل عملیاتی آتش نشانی پیرو جلسه قبلی، تصمیم‌گیری در خصوص نحوه انتخاب نماینده کارگران در کمیته‌های بدوی و تجدیدنظر استانی و تشخیص صلاحیت ایمنی امور پیمانکاری (موضوع جز ه بندهای ۲-۱ و ۲-۲ دستورالعمل اجرایی آیین نامه ایمنی امور پیمانکاری)، ارائه گزارش اقدامات بعمل آمده در خصوص دستورالعمل ایمنی و حفاظت از بازار در مقابل آتش سوزی و ادامه بررسی پیش نویس آیین‌نامه بازنگری شده مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز