خبرگزاری کار ایران

پیرامون وضعیت بیمارستان امام خمینی کرج و معوقات مزدی کارکنان مطرح شد؛

خریدار جدید معوقات را می‌پردازد

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۸۴۸

به گفته نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج؛ طبق توافق صورت گرفته با خریدار جدید، قرار شده وی معوقات مزدی کارکنان را با کسر از مبلغی که -بابت بیمارستان به سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز خواهد پرداخت- در آینده پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم طاهری (نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج) پیرامون آخرین وضعیت این بیمارستان گفت: موضوع خرید و واگذاری بیمارستان به مرحله نهایی خود رسیده است. استاندار البرز هم باتوجه به سوابق خیریه‌ای از اقدام وی برای خرید این بیمارستان استقبال کرده است. از همین رو، قرار است روز سه‌شنبه همین هفته جلسه‌ای با حضور دکتر شهریار قاسمی، فرد خیّر و سرمایه‌گذاری که اقدام به خرید این بیمارستان کرده، مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز، مدیر و رییس بیمارستان و... در معیّت کارکنان در سالن اجتماعات این مرکز درمانی جلسه‌ای برگزار شود تا درباره مسائل پیش‌روی کارکنان و بیمارستان گفتگو شود.

وی پیرامون مطالبات معوق پرسنل بیمارستان، اظهار داشت: طبق توافقاتی که با خریدار جدید بیمارستان صورت گرفته، قرار شده دکتر قاسمی آنها را پرداخت کند. در راستای تسهیل این موضوع، قرار شده از مبلغی که وی به سازمان همیاری بابت بیمارستان می‌خواهد بپردازد، -باتوجه به اینکه این سازمان مسئول پرداخت به پرسنل بوده- کسر شود.

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در پایان، عنوان داشت: اکنون روحیه کلی پرسنل بیمارستان در شرایط مطلوبی قرار داشته و آنها به آینده کاری‌شان در اینجا امیدوار هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز