خبرگزاری کار ایران

اعتراض شبانه‌روزی کارگران بازنشسته هفت تپه خاتمه یافت/ آغاز دوباره فعالیت مجتمع هفت تپه

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۲۰۳

سحرگاه دیروز، تجمع سه روزه کارگران بازنشسته نیشکر هفت تپه مقابل ورودی مجتمع به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی کارگران بازنشسته نیشکر هفت تپه، از پایان اعتراض شبانه‌روزی خود در مقابل این مجتمع خبر دادند.

معترضان شامل کارگرانی هستند که طی سالهای ۹۶ و ۹۷ بازنشسته شده‌اند. آنها در اعتراض  به روند پرداخت مطالبات سنواتی خود با زدن چادر مقابل مجتمع مانع ورود تریلرهای حامل نیشکر به درون کارخانه شدند که در نتیجه آن فعالیت کارخانه شکر مختل شده بود.

این تجمع اعتراضی روز چهارم اسفند ماه آغاز شد و درنهایت حوالی ۴ صبح روز دوشنبه (۶ اسفند ماه) با وعده مدیرعامل مجتمع نیشکر هفت تپه و پادمیانی برخی مسئولان شهرستانی خاتمه یافت.

عدنان غزی (فرماندار شوش) نیز در تشریح اجتماع صنفی کارگران بازنشسته  مجتمع نیشکر هفت تپه گفت: تعدادی از بازنشستگان و نی‌برهای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با اعتراض مانع ورود تریلرهای حامل نیشکر به درون کارخانه شدند که خوشبختانه با صحبت‌های انجام‌ شدهف این مشکل حل شد.

به گفته وی؛ توجه به صحبت‌های انجام گرفته و حل مشکل ورود نی به درون کارخانه، بهره‌برداری و تولید شکر در کارخانه نیشکر هفت تپه از صبح دیروز آغاز شده است.

وی افزود: این بازنشستگان حدود ۴۰۰ نفر بودند که با توجه به دوران بازنشستگی هنوز سنوات خود را دریافت نکرده‌اند اما با صحبت‌های انجام گرفته سرانجام رضایت دادند تا تریلرها وارد کارخانه شوند.

فرماندار شوش تصریح کرد: این بازنشستگان در جلسه‌ای که با مدیریت شرکت داشتند، در بحث نحوه پرداخت این سنوات به توافق رسیدند و مشکل این کارگران در حال حاضر مرتفع شده است.

غزی در خصوص کارگران فصلی (نی‌برهای) این شرکت نیز عنوان کرد: در این زمینه به کارگران فصلی نیز گفته‌ایم که درخواست‌های خود را مکتوب کنند تا مشکلاتشان را از طریق اداره کار دنبال و پیگیری کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به صحبت‌های انجام گرفته و حل مشکل ورود نی به درون کارخانه، بهره‌برداری و تولید شکر در کارخانه نیشکر هفت تپه از امروز آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز