خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک سرپرست سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۱۴۱

سرپرست سازمان تأمین‌اجتماعی با انتشار پیامی ولادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت روز زن را به تمام بانوان ایران زمین بویژه کارکنان این سازمان در سراسر کشور تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام محمدحسن زدا به این شرح است:

سالروز ولادت فرخنده و باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، فخر زنان عالم، که به عنوان روز پاسداشت مقام شامخ مادر و روز زن نامیده شده است را به تمامی همکاران محترم به ویژه بانوان گرامی شاغل در مجموعه بزرگ سازمان تأمین‌اجتماعی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

دخت بزرگوار پیامبر رحمت حضرت محمدمصطفی (ص) که به حق ام‌ابیها نام گرفته‌اند، الگویی تمام عیار، شایسته و کامل برای زن مسلمان در تمامی دوران هستند.

در جامعه اسلامی، شغل مادری و همسرداری زن با اصالت و ارزشمند است و اساس خانواده بر پایه مهر زن استوار شده و این مهر، پیوند ناگسستنی میان اعضای خانواده ایجاد می‌کند.

مایه‌ بسی مسرت و سرافرازی است که بانوان این مجموعه در نقش مادر، همسر و همکار، در کمال درایت و توانمندی به ایفای مسئولیت های خانوادگی و اجتماعی خود می پردازند و مشارکت فعال آنان در حوزه های مختلف با توجه به نیازهای توسعه ای کشور، موهبت دیگری است که باید آن را قدر دانست و حرمت گذاشت.

به یقین توفیقات کسب شده در سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان سازمان عظیم اقتصادی و اجتماعی که خدمات درمانی و بیمه‌ای متنوع و مطلوبی به مخاطب ٤٢میلیون نفری از جمعیت کشور ارائه می‌کند، مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر بانوان شریفی است که در تمامی عرصه‌ها دوش به دوش سایر همکاران خود برای تحقق اهداف متعالی سازمان فعالیت می‌کنند.

با تبریک مجدد این روز فرخنده به خانواده بزرگ تامین اجتماعی به ویژه بانوان فرهیخته همکار، از درگاه احدیت توفیق و سربلندی هر چه بیشتر این عزیزان را با الگو گرفتن از سیره حضرت  فاطمه زهرا (س) خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز