خبرگزاری کار ایران

محد حسن زدا:

تامین اجتماعی باید در رعایت ایمنی محیط کار و مقررات ملی ساختمان الگو باشند

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۶۳۷

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: پروژه‌های سازمان تامین اجتماعی باید در رعایت ایمنی محیط کار و مقررات ملی ساختمان الگو باشند.

به گزارش ایلنا، محمدحسن زدا با اشاره به رعایت ایمنی به عنوان یک اصل اساسی در حوزه فنی و مهندسی اظهار داشت: ایمنی صرفا برای جسم نیست و ایمنی روح را نیز باید در دستور کار داشت و به آن توجه ویژه کرد.

زدا افزود: بخش مهندسی تاثیر قابل توجهی بر خدمات و فعالیت‌های این سازمان دارد.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی با تحت پوشش داشتن۴۲ میلیون بیمه شده، ۷۲هزار نیروی انسانی، بیش از هزار واحد بیمه‌ای و حدود ۵۰۰ مرکز درمانی فعالیت گسترده‌ای دارد، گفت: جایگاه این سازمان در اقتصاد ایران، مسائل اجتماعی و اداری بی‌نظیر است.

زدا با اشاره به اینکه وسایل ارتباطی جدید باعث آگاهی روزافزون مردم شده است، گفت: چنانچه با تکنولوژی‌های جدید همگام نباشیم، دچار خسارت خواهیم شد.

وی به رعایت اخلاق حرفه‌ای تاکید کرد و گفت: مراعات اخلاق اداری نیز در تصمیماتی که آثار بلندمدت دارد، الزامی است.

زدا با بیان اینکه خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی باید همچنان با سرعت طی شوند، گفت: پروژه‌های عمرانی این سازمان باید در کوتاهترین زمان و باکیفیت و قیمت تمام‌شده مناسب، اجرا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز