خبرگزاری کار ایران

تاکید فرماندار زرند بر پرداخت حقوق و عیدی کارگران این شهرستان تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۷۳۱

فرماندار زرند با تأکید بر لزوم پرداخت مطالبات کارگران، گفت: تمام حقوق و عیدی کارگران باید تا پایان سال پرداخت شود.

به گزارش ایلنا، «حبیب‌الله خنجری» در نشست برسی مشکلات کارگری شهرستان زرند اظهار کرد: مدیران  واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان باید تلاش کنند که حقوق و مزایای کارگران تا پایان سال پرداخت کنند تا هیچ کارگری بدون حقوق و دستمزد باقی نماند؛ زیرا برای ما قابل قبول نیست که شاهد باشیم در پایان سال تعدادی از کارگران زحمت‌کش حقوق و عیدی خود را دریافت نکنند. درست نیست کارگران سخت‌کوش و زحمتکش ما در پایان سال نگران تأمین مایحتاج زندگی خود باشند.

وی افزود: مردم بویژه کارگران با حضور پررنگ خود مثل همیشه در روز عزت‌آفرین ۲۲ بهمن حاضر شدند و بار دیگر افتخار بزرگی برای ملت جمهوری اسلامی آفریدند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گوی استکبار جهانی زدند و ما باید قدردان این مردم باشیم.

فرماندار زرند در ادامه با اشاره به شایعات مربوط به استفاده شرکت‌ها و کارخانه‌ها شهرستان به نیروهای غیربومی گفت: مجموعه مدیریتی شهرستان به‌صورت ویژه از همان اوایل کار تا به امروز به‌صورت مستقیم برجذب حداکثری نیروی کار بومی شهرستان نظارت داشته و تلاش آن بر این است تا هر چه بیشتر رضایتمندی مردم را در زمینه کار و کارگری به وجود آورد.

وی با بیان اینکه تمامی شرکت‌ها، کارخانه‌ها، صنایع و معادن فعال در شهرستان باید قبل از هرگونه جذب نیرو و یا تعدیل آن با مسئولان و مراجع ذی‌ربط اجرایی شهرستان هماهنگی‌ها و همکاری‌های لازم را داشته باشند گفت: این‌ یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های کاهش تبعات اجتماعی کارگری در سطح جامعه است.

خنجری افزود: مسئولان و مدیران صنایع و معادن شهرستان تمام سعی خود را در تأمین و خریداری کالا از داخل خود شهرستان و در گام بعی د در داخل استان کرده‌اند و این امر با توجه به فرموده های رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمات از کالای ایرانی انجام شده است.

وی با اشاره به در نظر گرفتن تمامی جوانب نکات ایمنی کار و آموزش در کارخانه‌ها و معادن گفت: آموزش و آگاهی دو رکن اساسی افزایش حداکثری راندمان کار است بنابراین مسئولان و مدیران عصنایع مربوطه باید به این مهم پرداخته و راندمان کار را با رعایت ایمنی وآموزش کار بالا ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز