خبرگزاری کار ایران

چرا با فوق‌لیسانس فقط ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌گیریم؟!

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۲۷۵

کارکنان شرکتی مخابرات فارس می‌گویند: با وجود مدرک کارشناسی ارشد، ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دستمزد می‌گیریم.

کارکنان شرکتی مخابرات در تماس با خبرنگار ایلنا، از شرایط ناگوار شغلی خود انتقاد کردند.

این کارکنان می‌گویند: حدود ۱۸۰۰ نفر هستیم که به صورت شرکتی در مخابرات فارس مشغول به کاریم؛ دستمزد ما بسیار کمتر از رسمی‌هاست؛ در واقع همان حداقل حقوق وزارت کار را می‌گیریم؛ نیروهایی داریم که با مدرک فوق‌لیسانس، فقط ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرند.

نیروهای شرکتی مخابرات فارس «اجرای دقیق طرح طبقه‌بندی مشاغل» و «ارتقای حقوق» را از مهم‌ترین مطالبات خود می‌دانند و معتقدند؛ براساس نص صریح قانون کار، طرح طبقه‌بندی مشاغل بایستی اجرایی شود.

نماینده این کارکنان می‌گویند: بارها به مقامات مراجعه کرده‌ایم؛ اعتراض کرده‌ایم اما به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم؛ آخرین بار قرار بود با مقامات مسئول مخابرات و پیمانکار مربوطه جلسه داشته باشیم که این وعده به نتیجه نرسید و ما همچنان منتظریم که بتوانیم صدای خود را به گوش مسئولان برسانیم.

نیروهای شرکتی مخابرات فارس خواستار اجرای «کار یکسان- مزد یکسان» هستند و می‌گویند چرا باید درآمد ما نصف درآمد رسمی‌ها باشد؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز