خبرگزاری کار ایران

تشریح جزئیات سفرهای نوروزی بازنشستگان کشوری/هر بازنشسته می‌تواند ۳ بار از تسهیلات سفر استفاده کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۱۲۴

مدیرکل امور اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری با یک نفر همراه در طول دوران بازنشستگی می‌توانند ۳ بار از تسهیلات سفر استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، زهرا زاده‌غلام (مدیرکل امور اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری) در تشریح سفرهای نوروزی بازنشستگان گفت: این تسهیلات امسال برای یک بازنشسته و فرد همراه به ۷۴۰ هزار تومان افزایش یافته است و بازنشستگان می‌توانند در طول دوران بازنشستگی ۳ بار از این تسهیلات استفاده کنند.

او با اشاره به همکاری شرکت‌های گردشگری برای فراهم کردن سفرهای نوروزی مناسب برای بازنشستگان این صندوق اظهار کرد: با وجود اعلام خبر آغاز ثبت‌نام تورهای زیارتی و سیاحتی به صورت آنلاین، هنوز شرکت‌های تحت پوشش به طور کامل برنامه تورهای نوروز خود را در این سایت ثبت نکرده‌اند اما بازنشستگان و موظفین می‌توانند برای استفاده از تورهای مورد نظر خود به سایت شرکت ایرانگردی و جهانگردی به نشانی www.ittic.com ، سایت خاتم تور مربوط به شرکت پرشین گلف به نشانی www.khatamtour.ir و همچنین سایت شرکت سفر کارت ملی به نشانی baztour.ir مراجعه کنند.

زاده غلام تصریح کرد: هر یک از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری با یک نفر همراه در طول دوران بازنشستگی می‌توانند ۳ بار از تسهیلات سفر استفاده کنند. این تسهیلات امسال برای یک بازنشسته و فرد همراه به ۷۴۰ هزار تومان افزایش یافته که در زمان ثبت نام و خرید آنلاین این مبلغ از مجموع هزینه تور این عزیزان کسر می‌شود و فروش ویژه نوروزی شرکت ایرانگردی و جهانگردی آغاز شده  تا پایان هفته ثبت نام آنلاین آن آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: برای اطلاع دقیق و رزرو تورهای نوروزی، بازنشستگان حتما با شماره‌های ارتباطی این دو شرکت به عنوان مجریان اصلی برپایی تورهای گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کنند.

۴۷هتل ایرانگردی در خدمت سفرهای نوروزی بازنشستگان

مهرداد تاوتلی(مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی) نیز با اشاره به اجرای تورهای گردشگری نوروز توسط این شرکت گفت: با توجه به تأکید تقی زاده  مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، برنامه مسافرت‌های نوروزی در قالب پکیج های ویژه برای رزرو آنلاین و در راستای رفاه حال بازنشستگان  تحت پوشش، در سایت این شرکت به نشانی www.ittic.com قرار داده شده است.

وی بیان کرد: بازنشستگان فرهیخته صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند برای ارتباط و رزرو پکیج مسافرتی نوروز به سایت شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی مراجعه کنند یا از طریق شماره تلفن‌های دفتر خدمات مسافرتی ایرانگردی و جهانگردی و همچنین سایت این دفتر رزرو آنلاین خود را انجام دهند.

تاوتلی ادامه داد: شماره تلفن های ۸۸۳۹۶۵۱۶، ۸۸۳۹۶۵۰۴، ۸۸۳۹۶۵۸۱، ۸۸۳۹۶۷۱۵، ۸۸۹۹۸۲۹۶، ۸۸۹۹۸۳۵۴، ۸۸۹۹۸۳۶۷ و ۸۸۹۹۸۳۶۴ برای تماس با دفتر خدمات مسافرتی ایرانگردی و جهانگردی و همچنین سایت agency.ittic.com برای رزرو آنلاین تور در نظر گرفته شده است که بازنشستگان در ساعات اداری می‌توانند با این شماره ها تماس بگیرند.

وی همچنین یادآور شد: بسته‌های مسافرتی ویژه نوروز، شامل ۴۷ هتل ایرانگردی و جهانگردی در ۲۳ استان کشور و همچنین تورهای مسافرتی به مقصدهای مختلف در سطح کشور است و ما تلاش کردیم تا برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری ۵۰ درصد تخفیف در محل اقامت و ۲۰ درصد تخفیف در خوراک در تمامی این هتل‌ها در نظر بگیریم.

سفرهای نوروزی خاتم تور؛ ۵ اسفند ماه

بهبود خلیلی( مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت پرشین گلف) نیز در این زمینه اظهار کرد: با آغاز طرح «در خانه نمانیم» توسط صندوق بازنشستگی کشوری، این شرکت افتخار دارد از سال ۱۳۸۶ به عنوان مجری ارائه خدمات گردشگری به بازنشستگان انجام وظیفه کند و از سال ۱۳۹۳ نیز این خدمات را به صورت آنلاین در اختیار این قشر فرهیخته و زحمتکش قرار دهد که این مهم در حال حاضر نیز ادامه داشته و تمام تلاش ما توسعه و ارتقای سیستم آنلاین خدمات رسانی به این عزیزان است.

وی افزود: این شرکت در ۵ سال اخیر ۲۹۰ هزار نفر از این عزیزان را به مقصدهای مختلف گردشگری اعزام کرده که ۸۴ هزار نفر از این تعداد مربوط به سال جاری است.

خلیلی ادامه داد: نزدیک به ۶۰ درصد سفرهای بازنشستگان و موظفین عزیز در طول سال به مقصد مشهد مقدس انجام می‌شود که در حال حاضر رایزنی با مراکز اقامتی در کل کشور به ویژه در شهر مشهد در حال انجام است که با قطعی شدن نتیجه آن، بخش تورهای نوروزی سایت خاتم تور به نشانی www.khatamtour.ir حداکثر تا تاریخ ۵ اسفند ماه تکمیل و برای انجام رزرو تورهای نوروزی آماده خواهد شد. البته اطلاعات و نحوه رزرو برخی از مقاصد گردشگری در سطح کشور پیش از تاریخ ۵ اسفند بر روی سامانه خاتم تور تعبیه و در اختیار بازنشستگان قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: ۶۰ هتل طرف قرارداد در سطح کشور در حال خدمت رسانی به بازنشستگان  هستند که تلاش ما ارائه بهترین و بیشترین خدمت به بازنشستگان  است.

خلیلی ادامه داد: علاوه بر تورهای موجود، تور آبدرمانی محلات نیز با حمایت صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان عزیز قابل استفاده بوده، که اطلاعات لازم در این خصوص نیز بر روی سایت خاتم تور قابل مشاهده است.

تورهای سیاحتی ـ زیارتی نوروز ۹۸ شرکت سفر کارت ملی

سید مهدی خراسانی (سرپرست شرکت سفر کارت ملی متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری و وابسته به شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی) اظهار کرد: این شرکت آمادگی دارد تا با افتخار، در فروردین ماه ۹۸ با پکیج تورهای نوروزی خود پذیرای بازنشستگان ارجمند کشوری باشد.

وی گفت: بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به سامانه رزور آنلاین تور به نشانی baztour.ir یا تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۶۴۳-۰۲۱ داخلی ۷۰۹ و ۷۰۸ یا شماره تماس ۳-۸۸۶۵۹۳۶۰ برای رزرو تورهای نوروزی اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز