خبرگزاری کار ایران

در پی ریزش دیواره کانال در پروژه فاضلاب بافت تاریخی بوشهر؛

یک کارگر جان باخت، دیگری مصدوم شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۳۵۸

عصر روز گذشته، حادثه ریزش و نشت دیواره کانال طی پروژه فاضلاب در بافت قدیمی بوشهر موجب جان باختن یک کارگر و مصدومیت یک کارگر دیگر شد.دو کارگر یادشده نیروهای پیمانکاری پروژه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عصر روز گذشته در حین فعالیت یک دستگاه بیل مکانیکی در پروژه فاضلاب بافت تاریخی بوشهر، بر اثر ریزش کانال یک کارگر در محل حادثه جان باخت و کارگر نیز دچار مصدومیت شد.

در همین رابطه، داریوش وحدتی (مسئول عملیات اداره آتش‌نشانی استان بوشهر) به ایلنا گفت: عصر دیروز (سه‌شنبه) ساعت ۱۷:۱۳ وقوع این حادثه به ما اعلام شد.

وی با بیان اینکه در پی اعلام خبر، تیم نجات و تیم عملیات آتش‌نشانی به محل حادثه رجوع کرد، توضیح داد: علت وقوع حادثه به ما ریزش کانال اعلام شد. جزییات حادثه البته هنوز در دست بررسی است. گفتنی است به خاطر بافت قدیمی‌ آن بخش شهر، ویژگی‌های خاصی دارد که می‌توانسته موجب این حادثه شود.

وحدتی افزود: در زمان برش آسفالت، دیواره کانال ریزش کرد. یکی از کارگران در بین دیواره‌ها و آوار گیر افتاد و متاسفانه جان خود را از دست داد. همکاران ما به محض حضور در محل، کارهایی را جهت جلوگیری از ریزش مجدد آوار انجام داده، شروع به حفاری و خاک‌برداری کردند تا دیگر فرد مصدوم را نجات دهند. گفتنی است تیم اورژانس و هلال احمر هم وارد عمل شدند.

وی اظهار داشت: طی عملیات نجات، تلاش شد فرد مصدوم را با سرعت بالا نجات دهیم. خوشبختانه وی در زمان نجات، برخوردار از علایم حیاتی و سطح هشیاری کامل بود. بعد از آن، این کارگر مصدوم تحویل تیم فوریت پزشکی و سپس به بیمارستان شهدای خلیج فارس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انتقال یافت.  

مسئول عملیات اداره آتش‌نشانی استان بوشهر در پایان، پیرامون دو کارگر حادثه دیروز گفت: فردی که فوت کرد، در حدود ۴۰ ساله و فرد نجات یافته، حدودا سی ساله بود. هر دوی آنها کارگران بخش پیمانکاری شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بودند.                

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز