خبرگزاری کار ایران

صدای کارگران پالایشگاه آبادان شنیده شد؛

اجرای طرح طبقه‌بندی و رفع تبعیض، خواسته کارگران پیمانکاری‌ست/مدیر منابع انسانی به پالایشگاه سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۳۱۰

پس از انتشار نامه سرگشاده کارگران پیمانکاری پالایشگاه آبادان، مدیرمنابع انسانی پالایش و پخش برای شنیدن مطالبات کارگران به این پالایشگاه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته کارگران و کارکنان پیمانکاری پالایشگاه آبادان که از تبعیض و عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای پیمانکاری‌ها به ستوه آمده بودند، نامه سرگشاده‌ای خطاب به معاون وزیر نفت نوشتند و خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

در پی این نامه، معاون وزیر نفت به مدیر منابع انسانی پالایش و پخش دستور پیگیری داد؛ از قرار معلوم، این مقام مسئول شنبه به پالایشگاه آبادان سفر خواهد کرد و پای درد دل‌های کارگران پیمانکاری این پالایشگاه قدیمی خواهد نشست.

در بخشی از نامه کارگران پالایشگاه آبادان آمده است: جهت تطبیق طرح طبقه‌بندی باید پالایش و پخش به‌عنوان کارفرما جدولی مشخص تهیه و تنظیم شده و ابلاغ رسمی شود، چراکه پیمانکاران فرم مشخصی برای اجرای تطبیق طرح طبقه‌بندی مشاغل ندارند و هیچ یک از آیتم‌های ۱۲ گانه را اعمال نمی‌کنند و دستگاه‌های نظارتی هم به دلیل نبود طرح جامع توان اعمال نظارت کافی ندارند.

در بخش پایانی این نامه می‌خوانیم: کارکنان پیمانکاری شرایط سخت این روزهای مدیرعامل پالایش و پخش را درک می‌کنند اما مدیرعامل جوان صنعت پالایش نفت ایران هم در جریان باشند که گرانی و تورم، معیشت کارگران و کارکنان پیمانکاری را تحت تاثیر قرار داده و امیدواریم همچون مناطق نفت‌خیز جنوب، برای کارگران و کارکنان ارکان ثالث پرداخت کمک معیشتی در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز