خبرگزاری کار ایران

واریز دستمزد آذرماه کارگران هفت تپه/ کارگران روزمزدی، قرارداد مستقیم و مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل شدند

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۹۳۴

کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه از واریز دستمزد آذرماه خود خبر دادند. در عین حال کارفرما با بیش از ۱۵۰۰ کارگر روزمزدی، قرارداد مستقیم امضا کرده و آنها را مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران هفت تپه می‌گویند که طبق وعده کارفرما در جلسه با نمایندگان کارگری در دفتر تهران، حقوق و دستمزد مربوط به آذرماه کارگران در روز ۲۱ بهمن ماه پرداخت شد.

به گفته آنها، براساس برنامه زمان‌بندی شده نمایندگان کارگران هفت تپه با کارفرما قرار بود حقوق و دستمزد آذرماه کارگران بین روزهای هجدهم تا بیست ویکم بهمن پرداخت شود که انجام شد.

همچنین کارگران هفت‌تپه می‌گویند؛ طبق همین برنامه زمان‌بندی شده قرار است حقوق دستمزد دی ماه کارگران در روز ۱۵ بهمن ماه ‌و حقوق بهمن ماه نیز به همراه عیدی و پاداش پایان سال کارگران در روز ۲۸ اسفند ماه به حساب آنها پرداخت شود.

طبق اظهارات آنها؛ انعقاد قرارداد کار مستقیم با بیش از ۱۵۰۰ کارگر روزمزدی نیز از مطالبات کارگران هفت تپه در اعتراضات اخیر بود که از ابتدای بهمن ماه جاری عملی شد. در عین حال کارفرما همه کارگران روزمزدی را مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل کرده است.

به گفته کارگران هفت تپه؛ تحقق برخی مطالبات کارگران در این واحد کشاورزی و صنعتی در حالی عملی می‌شود که هنوز بهره‌برداری از شش هزار هکتار از مزارع نیشکر آغاز نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز