خبرگزاری کار ایران

اتحادیه کارگران صنعت خودردسازی خواستار شد:

کارگران در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شرکت کنند

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۲۹۹

اتحادیه کارگران صنعت خودروسازی با صدور بیانه ای از کارگران کشور خواست تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه که به امضای مجتبی حاجی زاده رئیس اتحادیه کارگران صنعت خودروسازی رسیده، به شرح زیر است:

بسم الله‌الرّحمن‌الرّحیم

بیانیه اتحادیه کارگران صنعت خودروسازی،بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

امام خمینی(ره): اى مستضعفان جهان! برخیزید و هم پیمان شوید و ستمگران را از صحنه برانید؛ که زمین از خداست و وارث آن مستضعفانند.

40سال پیش به صلای الله‌ اکبرها، مردمانی هوای پَر زدن در افقی تازه برداشتند...

پیرمردی با لباس اساطیری از دل دیروز آمد و با دست خالی دوره‌ای ازجاهلیت را شکست و مشتی مفاهیم متروک و غریب را از زیر قبر و غبار بیرون کشید و دوباره بر سر زبان‌ها انداخت...

انقلابش اسلامی بود؛ نه صنعتی، افقش تمدن تکنیکی نبود. غایت‌ش تکنولوژی نبود. حرف‌ها همه حول الله بود.

توحید، حق، ایمان و مبارزه‌ی جدی با مفسدین و استعمارگران ، کلیدواژه‌های اصلی انقلاب بود.

الله اکبر آن‌روزها شعاری فقط زبانی نبود. خدا در نظرها راستی‌راستی بزرگ‌تر از آن بود که وصف شود.

بزرگ‌تر از علم. بزرگ‌تر از سلاح. بزرگ‌تر از پول. بزرگ‌تر از هرچیزی که بزرگ به نظر می‌رسید.

در انقلاب اسلامی ،هدف بقا و به روز شدن و حکومتِ ارزش بر تاریخ است.

این روزها، بارها باید این مسئله‌ی اساسی را به خودمان متذکر شویم و درباره‌اش بیندیشم که مردم، مردمی که انقلاب کردند، مردمی که صاحب انقلاب‌اند، حقیقتا انقلاب را (صرفا) تغییر نظام سیاسی یا تعویض مسئولین نمی‌دانستند.

مساله، جهلِ آدمهای تمامیت‌خواهی‌ست که جای شرافت و انسانیت را در سیاست اشرافی گری گم کرده اند، وانقلاب ۵۷ را طور دیگری می‌فهمند هدف غایی انقلاب را نمی‌داند. و با شعار مملکت باید پیش‌رفت کند بیت المال را به ثمن بخس حراج می‌کند و در مقابل، مردم و کارگران را ساکت و سربه زیر می‌خواهد و به آن هم افتخار می‌کند!

چهل سالگی انقلاب برای جماعت دلبسته به انقلاب، زمان بررسی کارنامه و سر و کله زدن با آمار و ارقام نیست؛ هنگامه‌ی تشر زدن به خود و بازاندیشی و بازآرائی است. وقتِ بررسی مجدد است تا ببینم که چقدر انقلابی هستیم؛ یعنی چقدر انقلاب را آرمان‌ها، اهداف و ارزش‌هایش را می‌شناسیم؟ و چقدر واقعا قبولشان داریم؟ و چقدر در مسیریم برای تحقق‌شان.

بدون شک سهم کارگران در تحقق انقلاب و استمرار آن بی نظیر می باشد .این قشر نجیب و شریف همواره در عرصه های جهاد و مبارزه و پس از آن تلاش و رونق اقتصادی سهم تاثیرگذاری داشته و سهم خود را در وفاداری به نظام جمهوری اسلامی ایفاء نموده اند. تقدیم بیش از 6400 شهید کارگر نمود بارزی از رشادت، شجاعت و حضور این جامعه متعهد و دلسوز است. و باعث دوری این غیور مردان از خط ولایت و رهبری نگردیده و نخواهد گشت .

کارگران همچنین با بصیرت و آگاهی مثال زدنی خود دشمنان انقلاب را در رسیدن به مقاصد شوم در کارخانجات و محیط های کاری ناکام گزارده اند.

امروزه کارگران به عنوان مهمترین عامل چرخه تولید و کار، با ارتقاء سطح علمی و مهارتی خود و نقش مهمشان در خودکفایی های صنعتی و فنی کشور، به قدر و منزلت والایی نسبت به قبل از انقلاب دست یافته اند.

اتحادیه کارگران صنعت خودروسازی ایران ضمن گرامیداشت دهه فجر، از جانب جمعیت عظیم کارگران این صنعت بزرگ در کشور، ضمن اعلام میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران، امام خامنه ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب، و شهدای گرانقدر، ایام الله دهه فجر و ۲۲بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک عرض نموده، و در راهپیمایی بزرگداشت سالروز مردمی‌ترین انقلاب جهان، آنطور که شایسته است همگام با ملت شریف ایران، از آحادکارگران شریف همیشه در صحنه برای شرکت در راهپیمایی بزرگ و شکوهمند ۲۲ بهمن که بدون شک دشمن‌شکن و نمایش وحدت و یگانگی ملت ایران است، دعوت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز