خبرگزاری کار ایران

فراخوان اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری برای حضور گسترده کارگران در جشن پیروزی انقلاب

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۸۸۹

اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به جهت حضور گسترده اقشار جامعه، خصوصاً جامعه کارگری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فرخوانی صادر کرد.

 به گزارش ایلنا، اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به جهت حضور گسترده اقشار جامعه، خصوصاً جامعه کارگری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فرخوانی صادر کرد.

متن فراخوان به شرح زیر است:

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادآور اراده ملّتی است که به پشتوانه و حمایت روحانیّت انقلابی و با محوریت شخصیت برجسته و کاریزماتیک ولایت فقیه یعنی حضرت امام خمینی (ره) به پا خواستند و طومار نیم قرن پادشاهی استبدادی و وابسته را درهم پیچیدند.

آرمان‌های انقلابی برگرفته از رویکردها و دیدگاه‌های حضرت امام (ره) تاکنون توانسته است این ملّت و انقلاب را بیمه کند. امروز در حالی چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که ملّت ایران در شرایط بسیار سختِ تحریم قرار گرفته است؛ تحریمی که هدف نهایی آن فراموش کردن آرمان‌های انقلاب اسلامی است. طبیعی است که مقاومت در این شرایط نیازمند وحدت، یکپارچگی و حضور همه‌جانبه در همه صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.

ایران اسلامی هرگز نمی‌تواند شاهد فراموشی ارزش‌هایی باشد که برای آن بهای سنگینی پرداخت کرده است؛ شهیدان، جانبازان، اُسَرا و سایر خسارات‌ها هزینه‌هایی هستند که ملّت شریف ایران بابت حفظ ارزش‌ها متحمل شده است.

به همین خاطر جامعه انقلابی ایران خصوصاً جامعه کارگری که همیشه در همه صحنه‌ها حافظ انقلاب و ارزش‌های آن است، یک‌بار دیگر با حضور خود در جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به همه جهانیان خصوصاً استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نشان خواهد داد که پیوند این مردم با رهبر و پیشوای خود، گسستنی نیست و این همان رمز تداوم انقلاب است.

اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری از همه کارگران و خانواده آنان دعوت به‌عمل می‌آورد تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اراده و عزم انقلابی را برای حفظ دستاوردهای انقلاب به رویت جهانیان برسانند و بار دیگر نشان دهند که ایران اسلامی در مقابل ظلم و استکبار، تسلیم‌ناپذیر است و در هر شرایطی هزینه آن را می‌پردازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز