خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد:

بازنشستگان دغدغه ای برای حقوق دو ماه آخر سال نداشته باشند / بازنشستگان بیشتری وام خواهند گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۷۵۰

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در تداوم سفرهای استانی خود به استان سمنان و شهرستان شاهرود سفر و در نشستی صمیمانه با بازنشستگان و نمایندگان کانون‌های بازنشستگی حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد عسکری در دیدار با بازنشستگان شاهرود اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که هویت صندوق بازنشستگی فولاد را به آن بازگردانیم.

عسکری تصریح کرد: از روز اول بنای خود را بر این گذاشتیم که دروغ نگوییم و بدون هیچ منتی به بازنشستگان محترم فولاد خدمت کنیم.

وی در خصوص دغدغه حقوق دو ماه آخر سال بازنشستگان فولاد اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های مقام عالی وزارت، کمیسیون‌های مختلف مجلس و صندوق بازنشستگی فولاد با دستوری که رئیس جمهور محترم به سازمان برنامه و بودجه داد اعتبار لازم برای حقوق دو ماه آخر امسال تخصیص یافت. بنابراین بازنشستگان عزیز ما نباید درباره حقوق دو ماه پایانی و عیدی خود دغدغه خاطری داشته باشند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد خطاب به بازنشستگان گفت: همه ما اعضای یک خانواده هستیم و باید وحدت خود را حفظ کنیم. خوشبختانه با برنامه‌ریزی درست و اصلاح ساختاری که انجام دادیم توانستیم صندوق را برای هفتاد سال دیگر زنده نگه داریم.

عسکری عنوان کرد: در خصوص وام بازنشستگان نیز دستور دادم تا ۶۰۰ میلیون تومان به منابع پرداخت وام اضافه شود تا بازنشستگان بیشتری بتوانند وام بدون سود و ضمانت را دریافت نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز