خبرگزاری کار ایران

ابهامات و تناقض‌ها؛

آیا وام مسکن بازنشستگان اجرایی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۴۹۳

بازنشستگان در انتظار وام مسکن هستند؛ این درحالیست که مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرده پولی برای پرداخت تسهیلات مسکن به بازنشستگان نداریم!

به گزارش خبرنگار ایلنا، دهم بهمن ماه، سخنگوی کمیسیون تلفیق، از اعطای چهل هزار فقره وام مسکن به بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی با مستمری کمتر از ۳ میلیون تومان در سال ۹۸ خبر داد. این خبر، مسرتِ بازنشستگان کم‌درآمدی را در پی داشت که بعد از سی سال تلاش و خدمت، نتواسته‌اند برای خانواده‌های خود یک سرپناه تامین کنند.

حال اما ابهام در این خبر خوش شدت گرفته است؛ مدیرعامل بانک مسکن با اعلام اینکه پولی برای پرداخت تسهیلات مسکن به بازنشستگان نداریم و "راه‌های تامین مالی مسکن را محدود نمی‌کنیم" گفت: به فرض اینکه مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس رای بیاورد، باید محل تامین منابع این برنامه تغییر کند.

وی درباره اظهارات سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 98 مبنی بر تکلیف بانک‌ مسکن به پرداخت چهل هزار فقره وام مسکن به بازنشستگان، اظهار کرد:‌ اصلا در جریان این موضوع نیستیم و مذاکره‌ای با بانک مسکن در رابطه با پرداخت وام به بازنشستگان انجام نشده است!

بازنشستگان در تماس با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه نمی‌دانیم حرف کدام مرجع قانونی را باور کنیم؛ می‌گویند چرا قبل از دیدن منابع ریالی برای برآورده شدن تعهدات، وعده می‌دهند؟ آیا وام مسکن بازنشستگان هم از جنس همان وعده‌های توخالی همیشگی‌ست؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز