خبرگزاری کار ایران

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

وزارت رفاه به دنبال برون‌سپاری خدمات و استفاده از ظرفیت بخش غیردولتی است

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۴۰۷

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح مرکز رفاه کودک و خانواده در شهر یزد، گفت: وزارت رفاه به دنبال برون‌سپاری خدمات و استفاده از ظرفیت بخش غیردولتی است و در این راستا، استان یزد به خوبی عمل کرده است.

به گزارش ایلنا، میرهادی قره سید رومیانی (معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در مراسم افتتاح مرکز رفاه کودک و خانواده در شهر یزد، گفت: گروه سنی زیر ۶ سال توسط سازمان بهزیستی هدایت می‌شود. 

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی تولیت و مدیریت مهدهای کودک را برعهده دارد و تنها مرجع صاحب اختیار و صادر کننده مجوز مهد کودک در کشور است.

سیدرومیانی اظهار داشت: وزارت رفاه به دنبال برون‌سپاری خدمات و استفاده از ظرفیت بخش غیردولتی است و در این راستا، استان یزد به خوبی عمل کرده است.

وی با اشاره به اهمیت نهاد خانه و خانواده در موازین اسلام، گفت: این مهم در علوم جدید نیز مورد تاکید قرار دارد چرا که آینده بشریت را رقم می‌زند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: اگر تعالی و رشد در خانواده نبود ما به قله‌ها نمی‌رسیدیم لذا این امانت بین نسلی را باید مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز