خبرگزاری کار ایران

با حضور شریعتمداری؛

طرح استانداردسازی اورژانس بیمارستان غرضی اصفهان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۳۴۳

طرح استاندارد سازی اورژانس بیمارستان غرضی اصفهان، امروز یکشنبه چهاردهم بهمن ماه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، این طرح براساس استانداردهای بیمارستان ایمن از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندارد سازی و بازسازی توسعه اورژانس انجام شده است.

افقهی مدیر این بیمارستان در این باره توضیح داد: بیمارستان غرضی به عنوان اولین بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی که استانداردهای بیمارستان ایمن در آن رعایت شده قابل معرفی است.

وی توسعه و استانداردسازی را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و بیان کرد: برای این طرح تاکنون بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و همچنین ۲۶ میلیارد ریال هزینه ساختمانی و حدود ۹ میلیارد ریال هزینه تجهیزات پزشکی و حدود ۱۵میلیارد ریال برای وسایل جانبی هزینه شده است.

لازم به ذکر است که اورژانس این بیمارستان با ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع مساحت دارای ۳۰ تخت بیمارستانی و بخش هایی از جمله ایزوله و بستری موقت است.

بیمارستان غرضی یکی از بیمارستان‌های ملکی مدیریت درمان تامین اجتماعی در استان اصفهان است که در شهریور ۷۵ در شمال شهر اصفهان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این بیمارستان دارای ظرفیت ۲۵۶ تخت است که تا سال ۸۵ حدود ۲۴۱ تخت آن به صورت فعال مورد استفاده قرار گرفت.

این بیمارستان اکنون ارائه کننده خدمات اورژانس ، اتاق عمل ، زایشگاه و مراقبتهای ویژه شامل ICU ، CCU ، Post ccu و خدمات بستری در بخش‌های داخلی، جراحی زنان و جراحی مردان شامل جراحی عمومی ، ENT ، چشم پزشکی، ارتوپدی ، ارولوژی ، جراحی ، روانپزشکی ، مامایی ، زایشگاه ، نوزادان و داخلی اعصاب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز