خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

چرا "حق مناطق جنگی" به معلمان کارون و باوی پرداخت نمی‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۳۰۰

فرهنگیان شهرستان کارون و باوی می‌گویند: حق مناطق جنگی به ما پرداخت نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طبق قانون کارمندان مناطقی که در دوران جنگ تحمیلی در خوزستان درگیر جنگ بودند حق مناطق جنگی به آنها تعلق می‌گیرد؛ حال فرهنگیان کارون و باوی در استان خوزستان می‌گویند این حق شامل حال ما نشده است.

این فرهنگیان که روز گذشته به اداره آموزش و پرورش خوزستان مراجعه کردند، می‌گویند: متاسفانه با جدا شدن شهرستان کارون و باوی از اهواز این مناطق به عنوان شهرستان‌های درگیر جنگ تحمیلی شناخته نشده و از دریافت این حق محروم شدند.

پیش از این مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با رسانه‌ها گفت: پس از پیگیری صورت گرفته، ستاد کل نیروهای مسلح و نیز سازمان امور اداری و استخدامی کشور با قرار گرفتن مناطق کارون و باوی در زمره مناطق جنگی موافقت کرد و به این ترتیب فرهنگیان این 2 شهرستان شامل حق 25 درصد مناطق جنگی شدند و فرآیند صدور احکام فرهنگیان این 2 شهرستان در حال اجرا است.

در آذر امسال براساس ابلاغیه ماده 112 برنامه ششم توسعه که مربوط به افزایش 20 و 25 درصدی حقوق فرهنگیان ساکن مناطق جنگی، فرهنگیان مناطق اهواز، اندیمشک، دزفول و حمیدیه در مشمول این ماده قرار گرفتند و پیش از این آبادان، خرمشهر، شادگان، بندر خمینی، اروند کنار، بستان، ماهشهر، شوش، هندیجان، هویزه و دشت آزادگان این سهمیه را دریافت می‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز