خبرگزاری کار ایران

محجوب در مراسم افتتاحیه جشنواره قرآنی فجر:

وقتی اهل ثروت را بر اقتصاد مسلط کردیم، مشکلات زیادی برایمان به وجود آمد

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۶۲۷

یک فعال کارگری گفت: مراد امام از نااهلان سرمایه داران بودند. اگر مسؤولان فاصله شان با قرآن را بردارند فاصله شان با مردم کمتر می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در مراسم افتتاحیه جشنواره قرآنی فجر در محل سالن اجتماعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه پیامبر (ص) فرمودند هنگامی که فتنه‌ها مانند پاره‌های شب شما را فرا می‌گیرند به قرآن پناه آورید، گفت: امروز همه ما باید به قرآن پناه ببریم. 

وی با بیان اینکه با ورود امام در روز ۱۲ بهمن ۵۷ انقلاب اسلامی ما که جرقه قیام آن از خرداد سال ۴۲ زده بود، آغاز شد، اظهار داشت: در روز ۲۲ بهمن ملت شریف ایران شهدای سرافراز مردان بزرگ آن روزگار و کسانی که در نیروی هوایی قیام کردند، همگی این شعله استوار را به پا کردند.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس با تاکید بر اینکه امروز باید در نظر داشت کاستی‌هایمان به خاطر فاصله گرفتن از قرآن است و اگر حسنی داریم از قرآن است، تصریح کرد: وقتی به ثروت‌‌اندوزان پناه و میدان دادیم و اهل ثروت را بر اقتصاد مسلط کردیم، مشکلات زیادی برایمان به وجود آمد. 

محجوب با بیان اینکه کسانی در مجلس در مباحث خطاب می‌کردند چه کار دارید، مردم می‌خواهند ثروتمند باشند، خاطرنشان کرد: اگر به قرآن گوش می‌‌کردیم، هیچ تحریمی آثار زیانبار بر زندگی مردم وارد نمی‌‌کرد. ثروت‌‌اندوزان در کمین هستند تا بوی سود می‌‌آید حاضر می‌شوند. نه به حقوق و مستمری و جیب مردم کار دارند و نه به هر چیز دیگر. 

وی با تاکید بر اینکه اینکه امام فقرا را صاحبان انقلاب می‌‌دانست، ابراز داشت: مراد امام از نااهلان سرمایه‌‌داران بودند. ما همه را به پناه به قرآن دعوت می‌کنیم. پیام سخن و حرکت انقلاب اسلامی نزدیک شدن به قرآن است. اگر مسئولان فاصله‌‌شان با قرآن را بردارند فاصله‌‌شان با مردم کمتر می‌شود. امیدوارم که این اندیشه مجددا زنده شود. آنچه برادران و خواهران شما در دارالقرآن خانه کارگر تلاش کردند، بشارت به قرآن بوده است. 

دبیرکل خانه کارگر ادامه داد: باید بدانیم قرآن تنها پناهگاه ماست و تنها سفره‌ای که می‌توان بی‌‌منت بر سر این سفره نشست، قرآن است. قرآن برای آن است که ما بدانیم چه باید بکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز