خبرگزاری کار ایران

جمعی از بازنشستگان کشوری:

کانون‌ها فقط به دنبال وام قرض‌الحسنه یا سفر زیارتی بازنشستگان نباشند، خواسته‌های اصلی را پیگیری کنند!

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۲۸۲

جمعی از بازنشستگان کشوری در نامه‌ای سرگشاده خطاب به کانون‌های بازنشستگان، از آنها خواستند که در مسیر پیگیری مطالبات بازنشستگان گام بردارند و از دولت و مجلس، مطالبه‌گر باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از بازنشستگان کشوری در نامه‌ای خطاب به اعضای هیات مدیره کانون‌های بازنشستگان کشوری، خواستار عمل به وظیفه‌ی نمایندگی و پیگیری مطالبات بازنشستگان شدند.

در این نامه آمده است: شما از نظر شرعی وظیفه دارید نسبت به احیای قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ که توسط نمایندگان مجلس تصویب و به تائید شورای نگهبان رسیده است و قرار بود تا سال ۱۳۹۱ به مدت ۵ سال به صورت آزمایشی و پس از رفع مشکلات اجرائی به دائمی تبدیل گردد ولی پس از گذشت ۱۱ سال از اردیبهشت ماه سال ۹۷ تاکنون‌ در کمیسیون‌های مجلس سرگردان و بلاتکلیف و از آن مهمتر با تغییرات اعمال شده، تحت هیچ عنوان نمی‌تواند گره‌گشای مشکلات مبتلا به بازنشستگان باشد، گام بردارید.

 در ادامه این نامه می‌خوانیم: شما باید با صراحت و قاطعیت تمام به نمایندگان استان خود در مجلس شورای اسلامی اعلان کنید که بازنشستگان موافق تمام مفاد لایحه مصوب سال ۸۶ هستند و قانون مدیریت خدمات کشوری باید با ادبیات مصوب سال ۸۶ مجدداً مطرح و مواد ۱۱۰ و۱۰۹ که ناقض حق قانونی بازنشستگان کشور است را از لایحه کنونی حذف نمایند.

در بخشی دیگر از این نامه می‌خوانیم: آقایان دست‌اندرکاران کانون‌های بازنشستگان؛ فقط وظیفه شما حل و فصل مسائل ناچیز رفاهی از قبیل احداث رستوران و وام قرض‌الحسنه و یا ثبت نام سفرهای سیاحتی و زیارتی و این قبیل امور نیست. ما بازنشستگان در این وانفسای گرانی بنیادکن جانمان به لبمان رسیده است، به نان شب محتاجیم؛ با این "قوت بخور و نمیر" تحت عنوان حقوق ماهانه یا به عبارت صحیح‌تر –نمیرانه- و تورم سرسام‌آور کلمه مسافرت و سفر چه معنی و مفهومی می‌تواند برای ما داشته باشد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز