خبرگزاری کار ایران

پیرامون خبر فروش بیمارستان امام خمینی کرج مطرح شد؛

فروش بیمارستان به کارکنان تزریق روحیه کرده/ به‌خاطر حجم بالای بدهی، بیمارستان باید با تعرفه خصوصی اداره شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۷۶۱

گفته می‌شود بیمارستان امام خمینی کرج به فروش رسیده است. مدیر بیمارستان با اظهار بی‌اطلاعی از جزییات فروش، گفته با توجه به حجم بالای بدهی‌های بیمارستان، بهتر است اینجا با تعرفه خصوصی اداره شود. وی مجموع بدهی‌ها به کارکنان، پزشکان، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف و... را کمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طی دو روز گذشته اخباری مبنی بر فروش بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در رسانه‌ها منتشر شده است.

در همین رابطه، قاسم طاهری (نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج) گفت: خریدار جدید فرد خیری است و اقدام وی برای این خرید موجب تزریق روحیه به کارکنان شده است.

وی افزود: اکنون این خرید انجام شده و در مرحله نهایی شدن است. با این حال، قرار شده که سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز تمامی مطالبات کارکنان و بدهی‌های بیمارستان را پرداخت کنند.

طاهری گفت: در این بیمارستان بین ۱۰۰ الی ۱۲۰ نفر پرسنل رسمی هستند که تا ۲ سال دیگر بازنشست می‌شوند و سابقه ۲۸ سال کار دارند. گفتنی است خریدار جدید در راستای تسهیل وضعیت کار این نیروها پیشنهاد بازخرید آنها را داده تا مقدمات بازنشستگی آنها زودتر فراهم شود.

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در پایان در خصوص حجم مطالبات کارکنان و پزشکان اعلام داشت: کارکنان این بیمارستان بین ۸ الی یازده ماه است که دستمزد نگرفته‌اند. پزشکان نیز حدود ۱۸ میلیارد تومان مطالبه دارند که هنوز پرداخت نشده است.

مهدی آقابراری (مدیر بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج) نیز پیرامون وضعیت بیمارستان گفت: از جزییات فروش آن اطلاع ندارم. تصمیمات لازم در این زمینه از سوی سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز و هیات مدیره آن اتخاذ خواهد شد.

وی در خصوص مطالبات کارکنان بیمارستان گفت: پایه دستمزد ماهانه تا پایان آذرماه پرداخت شده است. با این حال، ممکن است پرسنل از ماه‌های گذشته مطالباتی از قبیل اضافه‌کاری و... داشته باشند.

آقابراری افزود: از نیمه دوم سال ۱۳۹۶، بیمارستان به حالت نیمه تعطیل درآمد. در همان زمان طی ابلاغیه‌ای از سوی سازمان همیاری‌ها اعلام شد که به خاطر نیمه تعطیل بودن آن، دیگر مواردی مثل اضافه‌کاری و چیزهایی که حقوقی فرای دستمزد به آن تعلق می‌گیرد، انجام نشود.   

مدیر بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج با بیان اینکه این بیمارستان به دلیل حجم بالای بدهی‌هایی که دارد بهتر است با تعرفه خصوصی اداره شود، اشاره کرد: مجموع بدهی این بیمارستان به کارکنان، پزشکان، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف و... کمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان است. 

گفتنی است مالکان این بیمارستان که مدت‌هاست در حوزه مدیریت و دستمزد کارکنان آن مشکلات فراوانی وجود داشته، بنیاد شهید، سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز و استانداری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز