خبرگزاری کار ایران

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اعلام کرد:

فردا ثبت نام هشتمین مرحله آزمون‌های سنجش مهارت آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۲۸۸

ثبت نام اینترنتی هشتمین مرحله آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، تفاهمنامه‌های صنایع دستی، فرش و... در سال ۹۷ از ساعت هشت صبح دوم بهمن ماه آغاز و تا ساعت ۲۴ نهم بهمن ماه ادامه می‌یابد.

به گزارش ایلنا، دوم بهمن ماه سال جاری ثبت نام اینترنتی هشتمین مرحله آزمون‌های سنجش مهارت در سال ۹۷ از طریق سامانه http://advari.irantvto.ir  انجام می‌شود.

داوطلبان برای ثبت نام در بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم نامههای(صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) از دوم تا نهم بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری میتوانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام کنند.

آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم نامه‌ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) باید پس از ثبت نام در آزمون از پانزدهم تا هفدهم بهمن ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز