خبرگزاری کار ایران

دومین روز از تجمع کارگران شهرداری لوشان/عضو شورای شهر: پرداخت معوقات کارگران باید در اولویت اول باشد

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۰۸۷

صبح امروز برای دومین روز متوالی تعدادی از کارگران شهرداری لوشان مقابل ساختمان شورای شهر و شهرداری تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (یکم بهمن ماه) کارگران شهرداری لوشان برای دومین روز متوالی در اعتراض به ۷ ماه معوقات مزدی خود، مقابل ساختمان شهرداری و شورای شهر تجمع کردند.

این کارگران که مدعی هستند دستمزد آنها در ۷ ماه گذشته پرداخت نشده، می‌گویند: در شرایط فعلی که در آستانه سال نو قرار داریم، نگران افزایش معوقات مزدی و تامین هزینه‌های زندگی خود هستیم.

کارگران شهرداری لوشان می‌گویند: شهرداری هیچ برنامه‌ای برای پرداخت بخشی از مطالبات‌مان را ندارد.

جبار چگینی (نائب رئیس شورای شهر لوشان) با تایید اجتماع صنفی کارگران شهرداری لوشان به ایلنا گفت: مهمترین موضوع در شهرداری لوشان تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران است. در حال حاضر کارگران شهرداری لوشان هفت ماه مطالبات معوقه دارند که این موضوع آنها را در شرایط سخت مالی قرار داده است.

نائب رئیس شورای شهر لوشان افزود: ما در شورای شهر متوجه شدیم که درآمد شهرداری در ماه‌های گذشته، رشد قابل قبولی داشته؛ به طوری که این نهاد فقط در سه ماهه دوم سال ۹۶ (از شهریور ماه  تا آذر ماه) حدود ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان درآمد مالی داشته که می‌تواند بخشی از این درآمد را صرف بدهی خود به کارگران بکند.

چگینی در پایان تاکید کرد: شهرداری‌ها باید به‌سوی منابع مالی پایدار حرکت کنند. تنها به این ترتیب است که می‌توان از پرداخت منظم دستمزد کارگران مطمئن بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز