خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر الشتر مطرح کرد؛

بخشی از معوقات مزدی کارگران شهرداری الشتر پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۷۱۶

عضو شورای شهر الشتر گفت: شهرداری الشتر برغم اینکه ۱۸۰ میلیارد ریال بدهی انباشته دارد اما طی سه ماه اخیر بخشی از معوقات مزدی کارگران شاغل در مجموعه شهرداری را پرداخت کرده است.

به گزارش ایلنا، علی بهرامی با تایید معوقات مزدی کارگران شهرداری الشتر واقع در شمال استان لرستان اظهار داشت: فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در این شهر با وجود بحران مالی حاکم بر شهرداری چشمگیر است.

وی با اشاره به مشارکت پایین مردم در پرداخت عوارض، تصریح کرد: برخی شهردار و شورا را متهم به فروش اموال می‌کنند که باید گفت برای اداره شهری با جمعیت حدود ۴۰ هزار نفر و حجم بالای عملیات‌های عمرانی و بدهکاری و میزان مشارکت پایین شهرون در پرداخت عوارض، چگونه باید جوابگوی مشکلات مالی موجود بود.

وی با دعوت مردم به پرداخت عوارض برای داشتن شهری با مبلمان مناسب و درخور شان شهروندان، گفت: تمامی سعی ما اعضای شورا و شهردار بر این است که ضمن تداوم عملیات‌های عمرانی، برنامه‌ای جامع برای پرداخت حقوق معوقات کارگران شهرداری داشته باشیم.

عضو شورای شهر الشتر با اشاره به جو آرام حاکم بر شهرداری الشتر، افزود: اجازه نمی‌دهیم کسی وحدت بین شورا و شهردار را خدشه‌دار کند.

شهرداری الشتر حدود ۱۷۰ نفر نیرو دارد و درمرکز شهرستان سلسله در شمال استان لرستان در غرب ایران واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز