خبرگزاری کار ایران

نمایندگان مجلس برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۵۴۴

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باید در رأس امور قرار گیرد چراکه خواسته به حقی است و همه نمایندگان باید برای تحقق آن در لایحه بودجه ۹۸ تلاش کنند.

به گزارش ایلنا، سیدمهدی فرشادان در مراسم کلنگ‌زنی خانه امید سنندج اظهار داشت: بازنشستگان عمر گرانمایه خود را سالیان سال برای خدمت به جامعه صرف کرده‌اند لذا وظیفه ما محقق کردن مطالبات آنها و استفاده از تجارب گرانقدرشان است.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته با بازنشستگان استان کردستان جلسه‌ای داشتم که مشکلات و خواست‌های منطقی خود را مطرح کردند و بنده مطالبات این عزیزان را به کمیسیون اعلام کردم.

فرشادان تاکید کرد: اعمال فوق‌العاده مناطق عملیاتی یا منطقه جنگی صرفا برای شاغلین، کم لطفی در حق بازنشستگان است و این امر باید به بازنشستگان هم تعلق بگیرد بنابراین بازنگری در این قانون ضروری است و تلاش مجمع نمایندگان استان گرفتن این حق برای بازنشستگان است.

وی رسیدگی به مشکلات بازنشستگان را وظیفه خود و دیگر مسؤولان استان اعلام کرد و افزود: باید بهترین امکانات را در حوزه‌های درمانی و اجتماعی برای جامعه بازنشستگی فراهم کنیم در غیر اینصورت در آینده با مشکلات مختلفی در این حوزه روبه رو خواهیم شد.

فرشادان با بیان اینکه وام‌های کم‌بهره و اختصاص سفرهای زیارتی و سیاحتی برای بازنشستگان استان باید ایجاد شود، افزود: مدیران امروز بازنشستگان فردا هستند لذا ما هم در آینده به این خانه ملحق می‌شویم، بنابراین رسالت ما فراهم کردن آرامش و آسایش و محقق کردن مطالبات این عزیزان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز