خبرگزاری کار ایران

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اعلام کرد؛

بیش از ۵۰ هزار سرباز وظیفه در آزمون ادواری سنجش مهارت شرکت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۵۳۷

بیست و نهم دی ماه بیش از ۵۰ هزار و ۲۵۰ سرباز وظیفه در دومین مرحله آزمون ادواری سنجش مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سال جاری شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا باجولوند (معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت‌ سازمان فنی و حرفه‌ای) با اشاره به اینکه دومین مرحله آزمون سنجش مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در راستای اجرای تفاهم نامه منعقد شده با ستاد کل نیرو های مسلح، بیست و نهم دی ماه امسال به طور هماهنگ در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: ۵۰ هزار و ۲۵۸ نفر در دومین مرحله آزمون ادواری کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سال ۹۷ در ۹۴ استاندارد آموزشی ثبت نام کرده اند و تمهیدات لازم برای شرکت‌ این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

وی افزود: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: درصورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان محل خدمت خود تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز