خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸:

حمایت از صندوق بیمه اجتماعی روستاییان یک ضرورت است

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۸۷۴

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس حمایت از صندوق بیمه اجتماعی روستاییان را یک ضرورت دانست و گفت: هر برنامه و هدفی که در راستای خدمت به روستاییان و کشاورزان باشد باید مورد حمایت جدی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، محمد فیضی (نماینده حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس دهم شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۳۹۸) در دیدار با رضا عبداللهی (مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل) پیرامون بودجه صندوق در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ گفت: حمایت از برنامه‌های صندوق بیمه اجتماعی روستاییان در راستای گسترش چتر حمایتی بیمه اجتماعی در جامعه هدف، یک ضرورت است و هر برنامه و هدفی که در راستای خدمت به روستاییان و کشاورزان باشد باید مورد حمایت جدی قرار گیرد.

فیضی با بیان اینکه روستاییان و عشایر نقش به‌سزایی در توسعه کشور و استقلال اقتصادی دارند، اضافه کرد: باید نقش روستاییان به عنوان جهادگران عرصه تولید در فرایند توسعه پایدار کشور و گفتمان توسعه به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه گسترش خدمات بیمه‌ای در روستاها می‌تواند یک گام بزرگ در راستای افزایش رفاه اجتماعی روستاییان باشد، ادامه داد: همه ما وظیفه داریم برای پویایی کانون‌های تولید و توانمندسازی روستاییان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه، تصریح کرد: باید بستر لازم برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در روستاها فراهم شود و ما نیز در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق بودجه از برنامه‌ها، پیشنهادات و بودجه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیمه‌شدگان توسط صندوق و همچنین به منظور تعمیم و گسترش بیمه اجتماعی در جامعه هدف حمایت خواهیم کرد.

مدیر صندوق استان اردبیل نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت بیمه در استان و کشور و همچنین اطلاعات لازم در خصوص بودجه سال ۹۸ صندوق، خواستار حمایت جدی نماینده اردبیل در کمیسیون تلفیق در ارتباط با موضوع لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ برای بودجه صندوق شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز