خبرگزاری کار ایران

مقدمات عضویت ۴۰ هزار خانوار چایکار در صندوق بیمه اجتماعی فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۴۸۰

در جلسه هماهنگی مدیریت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان با ریاست سازمان چای و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور و اتحادیه چایکاران استان گیلان، مقدمات عضویت ۴۰ هزار خانوار چایکار در صندوق بیمه اجتماعی فراهم شد.

به گزارش ایلنا، جلسه هماهنگی مدیریت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان با ریاست سازمان چای و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور واتحادیه چایکاران استان گیلان در لاهیجان برگزار شد.

این جلسه با حضور هانی عارف (مدیر صندوق استان گیلان)، حبیب جهانساز (رییس سازمان چای کشور)، محمدرضا طاهرزاده (مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور) و سیروس رمضانی (رییس اتحادیه چایکاران شمال کشور) در محل دفتر مدیریت سازمان چای کشور در شهرستان لاهیجان تشکیل شد.

در این جلسه مقرر شد ۴۰ هزار برگ کاتالوگ و فرم اعلام نظر برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به صورت مراجعه حضوری به درب منازل ۴۰ هزار خانوار چایکار توسط شرکت‌های تعاونی اتحادیه چایکاران در مدت ۳۰ روز صورت گیرد و در ماه‌های اسفند سال ۹۷ و فروردین ۹۸ با جمع آوری رضایت‌نامه‌ها، جمع بندی نهایی صورت گیرد.

با تحویل اولین سری برگ سبز چای بهاره توسط چایکاران به کارخانجات تابعه، کسور حق عضویت از حساب چایکاران انجام می‌شود. لذا عضویت رسمی چایکاران در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از ماه تیر ۹۸ انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز