خبرگزاری کار ایران

نگرانی‌های کارگران در پالایشگاه‌های آبادان و شازند/ نمایندگان مجلس: واگذاری بی‌‌ واگذاری!

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۲۵۹

کارگران پالایشگاه‌های آبادان و شازند از خصوصی‌سازی پالایشگاه ابراز نگرانی کردند؛ این در حالیست که نمایندگان مجلس از دولتی ماندن این مجتمع‌ها خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «نه به خصوصی‌سازی» خواسته طبقه‌ی کارگر ایرانی‌ست؛ فرقی نمی‌کند این کارگر در یک مجتمع کشت و صنعت شاغل باشد یا در یک پالایشگاه عظیم نفت؛ در همین راستا، کارگران پالایشگاه‌های آبادان و شازند با انتقاد از رویه‌های معمول واگذاری، نگران خصوصی‌سازی هستند و می‌گویند: نمی‌خواهیم به سرنوشت کارگرانی دچار شویم که ماه‌ها منتظر دریافت معوقات مزدی خود می‌مانند.

این کارگران خواستار دولتی ماندن مجتمع‌های خود هستند؛ این درحالیست که عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس با تاکید بر عدم خصوصی‌سازی پالایشگاه‌های آبادان و شازند اظهار کرد: این پالایشگاه ها به طور ۱۰۰ درصد دولتی باقی می‌مانند.

وی افزود: تاکنون هیچ منبع رسمی خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر واگذاری پالایشگاه‌های آبادان و شازند به بخش خصوصی  را تایید نکرده است.

وی تصریح کرد: سازمان خصوصی سازی نیز به عنوان متولی این امر، این خبر را تکذیب کرده است.

علیرغم اطمینان دادن این نماینده مجلس، کارگران همچنان نگرانند و می‌گویند نمی‌خواهیم آینده، معیشت و آینده شغلی خود را با واگذاری از دست بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز